[Pro bono in agentii] Roxana Memetea, DDB: De multe ori, un astfel de proiect se transforma si intr-o gura de oxigen pentru echipa, o portita de a iesi din to do-ul zilnic

[Pro bono in agentii] Roxana Memetea, DDB: De multe ori, un astfel de proiect se transforma si intr-o gura de oxigen pentru echipa, o portita de a iesi din to do-ul zilnic

E joi si cautam lucruri bune in jur. Ajungem la munca pro bono a agentiilor. Cum are loc intalnirea dintre ONG-uri sau cauze si creativi? Cat timp si efort depun agentiile in astfel de initiative? De ce? Care sunt principalele diferente fata de o campanie obisnuita?

Roxana Memetea, managing partner DDB Romania, spune ca e important sa crezi in cauza aleasa, dar la fel de esential este sa ai o idee buna pentru a o promova. 

Sustinerea media este minima sau inexistenta cateodata si trebuie sa ai o idee buna care sa sensibilizeze opinia publica in raport cu cauza respectiva. Asadar, daca nu simti ca ai o idee buna, nu merita efortul de a te implica in proiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related