Bogdan Moraru este noul Creative Director al Marks

Bogdan Moraru este noul Creative Director al Marks

Bogdan Moraru are un nou loc de joacă: departamentul de creație de la Marks. Aici va coordona echipele în procesul de dezvoltare a campaniilor integrate pentru clienții din portofoliul agenției. Pe scurt: ping-pong cu idei și soluții simplificate, în stilul Marks.

Marks este un răspuns la metodele complicate și costisitoare ale agențiilor clasice de advertising. Nu vindem servicii de publicitate, ci găsim soluții de marketing, prin diferențiere și soluții de comunicare eficientă.

Marks înseamnă Marketing Simplificat, adică soluții care simplifică viața și cheltuielile clientului; pentru Marks, SIMPLU înseamnă 12 premii EFFIE de eficiență în vânzări câștigate din 2004 de către proiectele gestionate de fondatori: pentru Murfatlar, Zaraza, Unirea și Banca Transilvania.

În portofoliul agenției se numără companii precum Banca Transilvania, Genpact, Arabesque, Groupama Asigurări, FAN Courier, UniCredit Țiriac Bank, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, PIATRAONLINE, Sanador, Dent’ESTET, Kinder Chocolate, Agricover, Stejarii Country Club.

Numirea lui Bogdan Moraru ca Director de Creație la Marks vine ca urmare a implicării lui în comunicarea brandurilor locale, aceasta fiind și una dintre specializările agenției. Marks a susținut încă din 2004 companiile 100% românești cu potențial, precum FAN Courier, Banca Transilvania, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA sau Arabesque.    

Alegerea unui Creative Director este poate cel mai dificil proces de recrutare din interiorul unei agenții. Pentru noi acest proces a durat aproape un an, a fost un drum lung pana sa il gasim pe Bogdan. Bineinteles, ne era cunoscut portofoliul puternic pe care il are in aceasta industrie si suntem mandri ca s-a alăturat echipei noastre manageriale.

Experienta lui Bogdan in lucrul cu antreprenori si companii romanesti a fost pentru noi un punct forte pentru ca aceasta este si directia in care am construit pana acum, dar si directia in care ne dorim sa continuam.” Demis Ghindeanu, Managing Partner Marks.

“Pe Bogdan l-am intalnit in urma unei recomandari, iar primele luni de lucru alaturi de el nu au facut decat sa ne confirme asteptarile. Impreuna ne propunem sa ridicam standardul industriei si sa ne implicam activ in povestea acelor branduri care isi doresc sa construiasca campanii inspirate din realitate noastra de zi cu zi. 

FAN Courier este unul dintre aceste branduri, o companie romaneasca cu start antreprenorial care a reusit sa devina leaderul categoriei. Campania din aceasta toamna este prima campanie realizata sub coordonarea lui Bogdan, o campanie inspirata din viata reala si livrata cu o doza de umor.” Mia Munteanu, Client Service Director Marks.

Bogdan Moraru a intrat in publicitate in anul 2000, ca Art Director la Prospero, a lucrat alaturi de Brands&Bears si a fost Creative Director la Propaganda, Draftfcb și Birou de Frumos. A fost nominalizat la Cannes, Eurobest si a primit peste 30 de premii la Epica, Effie, Internetics sau ADC.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related