ROMAQUA GROUP si Infinit Solutions Agency – 2 ani de colaborare, o comunitate foarte implicata si inca un proiect deosebit pentru anul aniversar Borsec 210 ani

Pana acum am fost obisnuiti cu povesti despre „printi si printese”, anul acesta unul dintre cele mai longevive brand-uri romanesti, ne deschide usile catre un alt fel de poveste, demna de o adevarata regina: Regina Apelor Minerale Romanesti.

Pentru sarbatorirea celor 210 ani, Borsec a ales sa aduca la cunostinta publicului larg istoria brandului. Odata cu primul susur de izvor care s-a auzit din pamantul ce astazi ii poarta cu mandrie numele si pana in zilele noastre, Borsec ne-a demonstrat de-a lungul celor 10 episoade ca este mai mult decat o apa, este o intreaga istorie comprimata intr-o singura sticla.

Si cum poti sa impartasesti cat mai multor oameni o poveste frumoasa, daca nu in social media? Asa a aparut Istoria Ilustrata Borsec, un proiect de video content, unde componenta de storytelling a fost litera de lege, iar stilul vizual a venit cu succes in completarea povestii.

 

Proiectul s-a concretizat intr-o serie de 10 episoade, care prezinta fiecare moment important din istoria brandului, incluzand: descoperirea primelor izvoare, prima imbuteliere industriala si recunoasterea internationala a apei naturale Borsec.

In Facebook proiectul #IstoriaIlustrataBorsec se bucura de zeci de mii de vizualizari pentru fiecare episod plus o interactiune foarte mare din partea fanilor.

 

"Cea mai frumoasa parte a dezvoltarii acestui proiect a fost reintoarcerea in timp si construirea povestii mergand pas cu pas pe firul apei... naturale. Pentru noi, cei care am lucrat pe acest proiect, „Borsec is ROYAL”, asadar a fost o adevarata placere sa rescriem povestea unui brand care de-a lungul timpului a cucerit nu doar inimile consumatorilor, ci si numeroase premii si distinctii internationale."
Virginia Zeca (Account Manager Infinit Agency)

 

Pana in acest moment, au fost lansate 5 episoade, urmand ca pana la finalul anului sa fie postate pe Facebook si urmatoarele 5. Episoadele publicate au fost primire cu succes de catre membrii comunitatii, reactiile oamenilor nu fac altceva decat sa confirme ca Borsec este si va ramane un love-brand.

 

"Ne bucuram sa sarbatorim 210 ani de traditie si prestigiu cu unul dintre cele mai apreciate branduri romanesti. Realizand impreuna proiecte frumoase, alaturi de o echipa minunata din partea Romaqua, putem adauga si noi cateva randuri la povestea de succes a brandului Borsec."
Alexandru Cernatescu (Group CEO & Co-Founder Infinit)

 

Daca tot vorbim de brand-uri romanesti si agentia Infinit Agency, „raspunzatoare” pentru proiectul de video content ce a fost dezvoltat in parteneriat cu ROMAQUA GROUP pentru brandul Borsec, este tot romaneasca. ROMAQUA GROUP a ales anul acesta sa isi lase un alt brand pe mana „infinitilor”, fiind vorba de data aceasta despre brand-ul de bere Albacher.

 

"Ultimii 2 ani de colaborare cu Infinit in mediul digital, media si creativ au adus rezultate vizibile brandurilor noastre, au adus Borsec in topul celor mai vizibile branduri in online si a creat una dintre cele mai implicate comunitati online din FMCG. Tocmai din acest motiv Romaqua a dat catre Infinit si brandul Albacher la inceputul acestui an spre a il duce impreuna, alaturi de Borsec, intre cele mai iubite branduri atat offline cat si online."
Adrian Teslovan (Director Marketing Romaqua Group)

 

Video-urile campaniei:

 

Echipa care a lucrat la proiectul de video content & social media Istoria Ilustrata Borsec este:
Infinit Agency / The MasterPlan: Madalina Balaban, Andreea Velicoiu, Minodora Igescu, Virginia Zeca, Madalina Stroescu / Eduard Felegeanu – Ilustrator / Video Production – ParcFilm.



Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related