MSPS Marketing & Communication si ParkLake Shopping Center devin parteneri in derularea activitatilor de marketing si BTL

ParkLake, centrul comercial cu un design modern unic si cu un concept arhitectural remarcabil, care ofera clientilor sai o imbinare a trei mari concepte: natura, parc si familie, a ales agentia MSPS Marketing & Communication drept unul dintre partenerii care ii va asista in derularea activitatilor de BTL pe plan local. 

Agentia MSPS Marketing & Communication va fi responsabila, pe de o parte, de dezvoltarea si implementarea strategiei de BTL si, pe de alta parte, de procesul de integrare a serviciilor de marketing in campaniile de BTL, de la evenimentele organizate pana la activari punctuale.

 

"ParkLake este primul proiect care beneficiaza de o conexiune directa cu natura si reprezinta, totodata, unul dintre cele mai ambitioase si inovative centre comerciale din industrie, invitand publicul larg sa se bucure de o experienta unica. 2016 este un an extrem de important pentru noi, cu asteptari si provocari deosebite pe care speram sa le implinim cu succes. Fiind la inceput de drum, incercam sa ne consolidam relatia cu clientii nostri si sa ii asiguram de calitatea si diversitatea serviciilor noastre. MSPS Marketing & Communication reprezinta, pentru noi, un partener de incredere, a carui viziune creativa speram sa ne ajute in pozitionarea si dezvoltarea strategiei noastre pe termen lung", a declarat Catalin Cucian (ParkLake Center Manager).

 

"Colaborarea cu ParkLake ne lanseaza provocarea de a gandi outside the box, de a veni in permanenta cu solutii creative de comunicare integrata, scopul fiind consolidarea relatiei dintre consumator si brand. Ne onoreaza increderea pe care ParkLake ne-a acordat-o si suntem convinsi ca proiectele pe care le vom implementa impreuna vor aduce satisfactii de ambele parti si ne vor stimula creativitatea", a precizat Andreea Milu (BTL Account Manager MSPS Marketing & Communication).

 

Ultimele luni din 2016 vin cu o serie surprinzatoare de activitati gandite sa puncteze momente importante, precum Ziua Nationala a Romaniei, Halloweenul, Craciunul, dar si activitati cu o capacitate mare de repetitivitate pentru a introduce ParkLake in randul primelor alegeri pentru petrecerea timpului liber.

Astfel, zona de food court vine in intampinarea clientilor ParkLake cu spatii special amenajate pentru relaxare, precum Banca de Lectura, cu o serie de carti care stau la dispozitia pasionatilor de lectura, sau un spatiu destinat impatimitilor de board games.

In perioada imediat urmatoare, in dezvoltarea strategiei de BTL si de marketing, MSPS Marketing & Communication a abordat o viziune de comunicare creativa. Astfel, ParkLake a pregatit activitati care sa atraga intreaga familie: workshopuri tematice zilnice pentru copii, seri live de Jazz, escape room tematic de Halloween, defilare a Fanfarei Nationale de 1 decembrie si multe alte activari care sa aduca impreuna copiii si parintii intr-o atmosfera incantatoare.



Branduri

Subiecte

Sectiune



Related