MullenLowe anunta: urmeaza statia Obor, cu Veranda pe partea dreapta! Agentia adauga in portofoliu primul mall de proximitate din Bucuresti

MullenLowe anunta: urmeaza statia Obor, cu Veranda pe partea dreapta! Agentia adauga in portofoliu primul mall de proximitate din Bucuresti

O cana cu zahar sau un praf de copt fara de care nu-ti iese prajitura, un sacou salvator pentru prezentarea de maine dimineata, idei pentru cadoul de care ai uitat complet sau pur si simplu o veranda primitoare pentru a-ti bea cafeaua de dimineata, atat de aproape de casa incat ai putea merge in halat si papuci. 

De astazi, bucurestenii din zona Obor au un nou vecin la care pot gasi toate lucrurile de care au nevoie – centrul comercial Veranda, care a selectat agentiile MullenLowe si Initiative pentru comunicarea noului concept de mall de proximitate.

 

"Veranda vine cu un concept nou pentru bucuresteni. Ne-am dorit un partener care sa inteleaga particularitatile proiectului nostru si sa aiba o viziune creativa care sa ne evidentieze pe aceasta piata destul de aglomerata a centrelor comerciale. Campania creata de MullenLowe – Veranda noastra e Veranda ta – ne plaseaza intr-o zona de familiaritate, relaxare si caldura care ne ajuta sa ne apropiem de publicul nostru exact asa cum ne dorim", afirma Andrei Pogonaru (dezvoltator Veranda).

 

Prima campanie dezvoltata de MullenLowe pentru noul client – cea de lansare a mall-ului – este construita pe un concept creativ ce are la baza ideea proximitatii: Veranda este acel loc foarte aproape de casa in care poti sa faci cumparaturi, sa iei masa sau sa iti petreci, pur si simplu, timpul liber alaturi de familie si prieteni.

 

"Veranda nu este doar un mall. Este primul mall cu gradina, o prezenta hip intr-o comunitate cu parfum si istorie. Este mai degraba un vecin decat un mall. Asa ca de aici pana la promisiunea Veranda noastra e Veranda ta a mai fost un pas mic si firesc. Ideile noastre au rezonat cu viziunea clientului, astfel ca impreuna ii invitam pe bucuresteni sa descopere experienta de a avea un spatiu prietenos de shopping si de relaxare atat de aproape de casa lor", adauga Alina Balan (Client Service Director, MullenLowe).

 

Deschiderea centrului comercial este sustinuta de o campanie media integrata, ce are ca scop obtinerea unei vizibilitati majore in zonele de interes pentru Veranda. Expunerea outdoor, pe langa suporturi variate si de impact, adaptate pe conceptul de proximitate, a fost potentata de doua proiecte speciale.

Primul dintre ele este Statia Obor, acum cu Veranda, care creeaza pe peronul statiei de metrou Obor un spatiu unic dedicat calatorilor si rezidentilor. Al doilea proiect special este branding-ul realizat intr-una dintre cele mai aglomerate intersectii din Bucuresti, sensul giratoriu Obor, care ajuta la localizarea simbolului Veranda in mintea consumatorilor aflati in trafic.

Comunicarea digitala, cu componente de expunere in premium display si performance media, impreuna cu cele mai ascultate statii radio din Bucuresti, completeaza mixul de media folosit pentru deschiderea Veranda.

 

Echipele implicate:

Echipa Veranda implicata in campanie este formata din Raluca Harabagiu (Director de Marketing), Iuliana Mardare (Specialist Marketing), Maria Craciun (Specialist Marketing) si Aura Dinu (Head of Marketing Shopping Centers CBRE Romania).

Din partea MullenLowe: Eugen Suman (Executive Creative Director), Manuela Gogu (Creative Integration Director), Robert Soparlache (Senior Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Senior Account Executive).

Agentia Initiative este reprezentata de Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Luiza Popa (OOH Media Buyer), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Adriana Ciobanu (Senior Media Planner), Cosmin Otel (Digital Strategy Director), Raluca Lupu (Digital Account Executive), Ruxandra Stefan (Strategy & Planning Director), Catalina Ghita (Radio and Print Buyer) si Cristina Chinde (Research Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related