Omul din spatele Zânului. Povestea lui Traian Tudorică și a drumului său spre antreprenoriat

Omul din spatele Zânului. Povestea lui Traian Tudorică și a drumului său spre antreprenoriat

În 2006, Traian Tudorică își făcea pentru prima dată apariția de Zân, în reclamele Băncii Transilvania. Întâmplarea a fost simplă: era în bazele de date ale unei agenții de casting și a fost ales pentru acest rol, care făcea o notă distinctivă în peisajul comunicării financiare de atunci.

Raluca Feher povestea într-un interviu pe IQads despre ”nașterea fără dureri” a acestui personaj:

Zanul de la BT a fost alegerea olandezului care conducea pe vremea aia banca. I-a cazut cu tronc. Si asta a fost. Nu s-au facut studii, cercetari, teste, focus grupuri. Nimic din toate astea.

Am filmat intr-o zi doua spoturi, unu cu bacania si unu cu croitoria si un spotulet scurt cu numarul de telefon unde poti sa suni sa ceri si vei primi, am facut materiale de vitrina si gata.

După 10 ani, Traian Tudorică renunță la fusta de zân și se transformă iar în Traian Tudorică. Un bărbat de 43 de ani, care locuiește cu familia într-un sătuc de munte în Covasna și, din 1991, a fost acționar la șase firme. Acum, cu banii strânși din aparițiile TV și cu un credit la aceeași bancă, Zânul a luat-o iar pe calea antreprenoriatului.

Într-o bună simetrie și ca metamorfoza să fie perfectă, povestea lui este spusă tot în reclamele BT. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related