CreativeByDefinition castiga argint la CREATIVITY International Awards reinventand clasica conserva

Unul dintre cele mai cunoscute concursuri internationale de grafica si print - CREATIVITY International Awards si-a desemnat castigatorii pentru anul 2016, argintul revenind minimalistului proiect de packaging realizat de CreativeByDefintion pentru compania ceha ATI.

CREATIVITY International Awards este o competitie internationala care celebreaza cele mai bune lucrari anuale din domeniile Print si Design de Ambalaj. A fost fondata in anul 1970 de catre Don Barron- Editor of Art Direction Magazine (S.U.A) , pentru a premia noile talente din domeniu.

“Packaging design for Ati Vegetable” a fost selectat si numit castigator de un grup de profesionisti in domeniu, participantii la competitie au provenit din 40 de tari, 2 regiuni din Canada si din 25 de state din S.U.A.

Proiectul de design de ambalaj “ATI Vegetable” reinterpreteaza intr-o maniera moderna imaginea clasicei conserve.

 

Conceptul de baza al designului este desprins din sfera arhitecturii si transforma legumele in modele 3D, masurandu-le cu acuratete dimensiunile.

Pentru a evidentia prospetimea produsului ascuns in interiorul conservei, in locul unor simple poze, a fost creat un mix grafic compus din ilustratii si reprezentari dinamice – modele 3D ale legumelor.
Asemenea unor detalii de arhitectura, legumele sunt cotate si ilustrate in diferite vederi frontale si ortogonale.

Intreaga compozitie minimalista se desfasoara pe lungimea unei etichete albe, marcata intens la final de o singura linie groasa, neagra, care accentueaza culoarea naturala, intensa a legumelor.
Designul de ambalaj pune accentul pe perfectiunea legumelor (rosii si boabe de fasole), tratate aici ca elemente arhitecturale absolute.

CreativeByDefinition reprezinta viziunea unui designer-arhitect independent de ambalaj & retail, aflat mereu in cautarea unor solutii inovatoare, noi, curajoase de prezentare a produselor.



Sectiune



Related