In lupta cu clonele, barbierit sa fii

In lupta cu clonele, barbierit sa fii

Gillette si Star Wars s-au aliat. Si chiar intr-o rebeliune de-adevaratelea: nu noiembrie era luna nebarbieritului? Cu Grey New York responsabil de misiunea de comunicare, campania indeamna consumatorii sa "prepare to face the galaxy", pentru ca "every story has a face".

Nu stii niciodata cand ti se da un rol principal neprevazut. In reclama Gillette, tipul care-l joaca pe liderul rebel se intalneste cu Stormtroopers. Nu stim cum a iesit, pentru ca spotul a fost editat in stilul caracteristic lui George Lucas, trecandu-ne back in time, pana in momentul de dimineata, imediat dupa barbierit. 

Deci, nu stii niciodata cand trebuie sa conduci o intrevedere razboinica, trebuie sa fii pregatit. Vestea buna e ca pe 14 decembrie o sa aflati care-i treaba cu secventele din spot, pentru ca da, sunt chiar din film sustrase.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related