Ad-Hoc ( ARCTIC & BUCIUM )

Se dau:
- un esantion de 14 persoane (desi identitatile persoanelor nu sunt ascunse, pentru optimizarea prelucrarii informatiilor, acestea au fost etichetate cu litere alese de subiecti) din medii diferite, cu preocupari diferite, cu studii diferite, cu puncte de interes diferite, reprezentand consumatorul (ca target al Ad-ului in general);
- doua "reclame" prezente in mass-media romaneasca prezentate succint si obiectiv si in cateva randuri.

Se cer saptamanal:
- comentariile subiective ale celor 14 persoane despre ambele itemuri;
- un comentariu-concluzie (!).

Intentii:
- nu se cauta analize profesioniste;
- se doreste expunerea "efectelor" reale ale unor spoturi asupra consumatorului;
- urmarirea evolutiei pe termen mediu si lung a AD-ului romanesc;
- o paralela intrinseca mesajul dorit si mesajul receptionat;
- administrarea analizei "la purtator" se va face saptaminal, in functie de "necesitati".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related