Ioana Ceapa (Pygmalion): Nu suntem buni la new business si nu cred ca un client matur vrea asta de la agentia lui. Suntem buni la ceea ce facem

Pygmalion Advertising lucreaza constant cu clienti precum ING Bank, Orange, Johnson & Johnson, Samsung, Wilo, Cersanit, Tuborg, Omega Pharma, ALD Automotive, Genpact, Ubisoft pe zona BTL, iar Ioana Ceapa (Communication & Strategy Director) ne spune ca echipa nu exceleaza la capitolul new business, aceste colaborari devenind constante odata cu primul contact finalizat intre agentie si client. 

Inceputa in 2005 de doi studenti la SNSPA, cu proiecte precum activari HoReCa in cluburi si alte locatii, Pygmalion a ajuns astazi la o echipa de 17 oameni. Au focus pe BTL si o abordare mai "techy", mai cu VR, video 360 si instalatii digitale. Pentru ca, spun ei, "tehnologia si designul vor fi general acceptate ca baza in event planning si in BTL". 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Subiecte

Sectiune



Related