[Eu cu cine votez?] Codin Caradimu si o explicatie: de ce nu vorbesc publicitarii despre politica

[Eu cu cine votez?] Codin Caradimu si o explicatie: de ce nu vorbesc publicitarii despre politica

Asa cum spuneam cand am inceput aceasta serie, oamenii de publicitate din Romania nu vorbesc despre politica. Dar noi avem defectul de a insista pana primim refuzuri care merita publicate. Incercand sa ne explice, politicos, de ce nu poate raspunde la tema noastra, Codin Caradimu, Director de Creatie CAP, ne-a raspuns, de fapt, la alte intrebari.

Publicam mai jos, cu acordul lui, cateva dintre motivele pentru care creativii se feresc in a a-si expune opiniile vizavi de campania politica.

 

 Un decretel 

Din nefericire pentru cei care nu ma cunosc personal, dar m-ar citi pe IQads, sunt fix decretelul ala de care scria Serban la Tolo, care nu se concentreaza la politica pentru ca are foarte multe layere existentiale care ii abat atentia de la mediul politic si economic, desi, nu-i asa, ca antreprenor si parinte, probabil ca ar trebui sa ma intereseze viitorul copiilor si afacerilor mele.

Poate e comoditate, poate e egoism, poate e dezamagire, poate e fuga de realitate, una peste alta cunosc si analizez foarte putin politica de la noi si de aiurea.

Nu am auzit-o in viata mea pe Hillary Clinton vorbind, iar pe Trump doar la conferinta de dupa alegeri - aia unde isi dadea ochii peste cap de plictiseala copilul din dreapta lui.

 

Fara extraterestri in Romania

Din campania USR mai prind crampeie chestionabile pentru ca am militanti prin jur si pe Facebook, campania PNL ma enerveaza si nu pot sa ma joc de-a extraterestrul cand il vad zilnic cand vin la birou pe Doctorul Danaila, inocent si bine intentionat, vis a vis de Tariceanu ranjind mefistofelic si blajin, in acelasi timp.

Iar de restul habar n-am, ar trebui sa ma documentez si nu imi face nicio placere.
Deci pas, nu va suparati pe mine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related