Scriitorii nu ar trebui să fie directori de marketing

Scriitorii nu ar trebui să fie directori de marketing

Poate tocmai de aceea, nici nu sunt. Dar dacă ar fi? E bine că cei din publicitate sunt ocupați cu reclamele de Crăciun ca să aibă astfel de dileme și le-au lăsat pe seama filosofilor.

S-au întrebat cei de la Philosophy Matters ce s-ar întâmpla la Mc Donald's dacă Sartre ar fi  Marketing and Advertising Executive și a ieșit treaba asta:

Am ales două delicatese existențialiste, lăsate în comentarii:

There goes my lunch... Right down with my hopes and dreams

Now serving nothingburgers.

Apoi ne-am amintit de timpurile în care Sartre gătea în New Yorker supă cu liber arbitru și salată anxioasă:

Ceea ce ne-a dus cu gândul la Existential Comics și, evident, la Existential Cooking:

Concluzia este simplă și o știți și voi: Postmodernismul a murit, dar Existențialismul nu se lasă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related