Despre atitudine si pantofii potriviti pentru a iesi in evidenta

In agitatia, zarva si invalmaseala cotidiana, in cadrul unui interviu, la birou sau la o intalnire de afaceri, in tot ceea ce intelegem prin “a-ti duce la bun sfarsit treaba” sau prin “a te distra pe cinste” exista un element esential, pe care fiecare il are, intr-o masura mai mare sau mai mica. Este vorba despre atitudine.

Avand in vedere ca atitudinea poate fi reflectata sau influentata de outfit, respectiv de pantofii purtati, TEZYO, alaturi de The Good Company, a dat viata ideilor prezentate mai sus, prin lansarea campaniei "Pantofi cu atitudine”, care porneste de la convingerea ca atitudinea surclaseaza orice accesoriu iar pantofii potriviti influenteaza pozitiv starea persoanei care ii poarta, precum si cea a celor din jur.

Campania s-a desfasurat in perioada 15 octombrie - 15 noiembrie 2016, fiind sustinuta de fashion-blogger-ul Dana Rogoz, de analistul de moda Alin Galatescu, precum si de Marta Usurelu si Carmen Bruma, doua femei de succes din business si showbiz.

 

Mihaela Dumitrescu (Director Marketing, Otter Distribution): "Inca de la lansare, TEZYO a fost un brand curajos si s-a adaptat in permanenta nevoilor clientilor sai. De aceea, cu fiecare campanie lansata, ne dorim sa fim cat mai aproape de comunitatea noastra si sa initiem un dialog de lunga durata. Campania Pantofi cu Atitudine este o astfel de initiativa, in care interactionam cu clientii si ii incurajam sa aiba atitudinea potrivita, sa-si aleaga produsele pentru stilul lor, oferindu-le in acelasi timp inspiratia de a reusi prin modele de urmat, femei de succes in business si in viata privata."

 

Delia Margarit, (Managing Partner The GOOD Company): "Pentru a reusi sa atraga atentia cu o campanie de succes, un comunicator are nevoie de patru ingrediente de baza: sa stie de la ce porneste si unde vrea sa ajunga, sa cunoasca foarte bine publicul tinta si sa empatizeze cu acesta, sa gandeasca integrat si sa urmareasca obiectivele clientului, nu obiectivele personale si nu in ultimul rand, sa masoare si sa optimizeze rezultatele pe parcurs, pentru a fi cat mai eficient. Campania Pantofi cu Atitudine este a doua campanie gandita pentru TEZYO, un brand pe care l-am construit impreuna tinand cont de toate cele de mai sus, iar rezultatele obtinute si comunitatea creata in jurul brand-ului demonstreaza ca o gandire integrata, analitica dar, in acelasi timp, creativa este reteta de succes pentru orice business care vrea sa evolueze."

 

Campania “Pantofi cu atitudine” a inclus componente de comunicare online si offline, pentru categorii de publicuri tinta cat mai variate, toate elementele fiind comunicate cu ajutorul noii platforme de ecommerce TEZYO, pe pagina de facebook TEZYO sau cu ajutorul partenerilor de comunicare.

Astfel, clientii care au vizitat magazinele TEZYO in perioada campaniei au primit un kit de atitudine, cu sfaturi inspiraaionale si recomandari pentru a avea o atitudine pozitiva si detalii despre premiile campaniei.

 

In plus, materialele video ale campaniei au oferit exemple concrete de situatii in care atitudinea este un atu - Dana Rogoz, endorserul principal al campaniei a vorbit despre atitudinea potrivita, care te ajuta sa iti depasesti limitele, cu ajutorul invitatelor speciale, Marta Usurelu si Carmen Bruma.

Video interviu cu Dana Rogoz si Marta Usurelu 

 

Video interviu cu Dana Rogoz si Carmen Bruma

 

Pe langa elementele de comunicare online si offline, in Palas Iasi a avut loc evenimentul “Shoes on stage”, unde invitatii au descoperit, impreuna cu Dana Rogoz si Alin Galatescu, noua colectie toamna-iarna 2016/2017, prezentata pe catwalk-ul din Atrium.

Participantii au avut ocazia de a admira outfit-uri realizate de designeri ieseni, iar tinutele au fost puse in evidenta de pantofii cu atitudine din colectia multibrand pusa la dispozitie de TEZYO. Bloggeri, critici de moda, oameni cunoscuti din showbiz sau din business si alte publicatii de specialitate au devenit sustinatorii campaniei “Pantofi cu atitudine” astfel incat proiectul si-a facut simtita prezenta pe toate platformele de socializare.

 

Echipele participante:

Echipa TEZYO care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Mihaela Dumitrescu (Director Marketing), Silvia Rudisteanu (Specialist Marketing), Cristi Movila (Director eCommerce), Claudia Nastase (Specialist Marketing Online). In plus, fiecare dintre angajatii companiei TEZYO a avut propria contributie si implicare in buna desfasurare a acestei campanii.

Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Delia Margarit (Managing Partner, The GOOD Company), Magda Topolica, (Sr. Account Manager, The GOOD Company), Bianca Chiscop (Jr. Account Executive, The GOOD Company), Dan Coravu (Content Creator, The GOOD Company), Florence Luca (Director de Creatie, Digital Friday), Teodor Bradu (Creative, Digital Friday), Anita Kevorchian (Grafician, Digital Friday), Teodora Alexa (Grafician, Digital Friday).



Digital Friday

Suntem o agentie creativa, care lucreaza pentru branduri multiple, locale si internationale. Credem in puterea povestilor si ne plac lucrurile facute bine. Zilele de vineri sunt cele mai asteptate, asa ca incercam... vezi detalii »

The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related