Actimel si Tribal Worldwide Romania lanseaza primul canal branded nicecream.fm - #staystrong

Tribal Worldwide Romania a preluat comunicarea digitala pentru brandul Actimel, atat la nivel de strategie, cat si la nivel de management de continut. Pagina de Facebook Actimel a primit un refresh si au fost lansate conturile de Instagram si Twitter, toate sub noua umbrela de comunicare #staystrong #haicapoti. A fost inceputul unei serii de proiecte cu mult curaj si cu o comunicare relaxata, care starneste deja primele reactii in online.

Curajul a pornit de la noua pozitionare Actimel si campania lansata in aceasta toamna: Stay Strong. Campania porneste de la premisa ca lumea in care traim este in permanenta schimbare, cu totii ne lovim de provocari zilnice. Dar printre noi sunt si oameni care au in fiecare zi o atitudine pozitiva, ca totul se poate face. Acestia abordeaza fiecare zi cu un spirit puternic si nu renunta, indiferent de ce le aduce ziua. Asa este si Actimel, care ofera oamenilor, prin noua comunicare, inspiratia de care au nevoie sa patreze o atitudine pozitiva.

Tocmai de aceea, momentele in care vrei sa #staystrong au acum un playlist dedicat. Actimel lanseaza primul canal branded nicecream.fm, #staystrong, un proiect dezvoltat alaturi de agentia de digital Tribal Worldwide Romania.

Canalul branded Actimel de pe nicecream.fm cumuleaza un playlist de 100 de melodii ce ajunge la 5 ore de sunete care sa te ajute sa #staystrong si sa treci peste o zi cu provocari.

Video-urile celor de la Stay Strong Brothers, trupa creata special pentru a transmite mesajul de pozitive resilience prin exemple clare (luni dimineata, traficul din oras, ziua de salariu) se regaseste vizual in cadrul canalului personalizat nicecream.fm (trupa creata de catre Actimel in Romania in parteneriat cu Universal Music, pentru aceasta platforma de comunicare).

 

Alexandru Buzescu (Junior Brand Manager, Actimel Romania): "Ne-am decis sa demaram acest parteneriat pentru campania de repozitionare Actimel alaturi Tribal pentru ca au fost cei care au dat dovada de creativitate aplicata, care ulterior s-a transformat in proiecte fezabile si de success. Nicecream.fm este un exemplu clar al acestui fapt. Mai mult decat atat, cand proiectele sunt sustinute cu pasiune si cu expertiza solida, se creeaza un continut relevant ce se remarca in ochii consumatorilor. #staystrong, vor urma si mai multe." 

 

Andreea Bozoi (Digital Consultant Danone Romania): "Cred cu convingere ca e usor sa faci comunicare online. Dar, la fel de bine, cred ca e mult mai dificil sa faci proiecte digitale care sa aiba si un beneficiu clar si sa se remarce. Aceasta repozitionare de brand a fost una dintre cele mai provocatoare campanii, mai ales din prisma adresarii unui target de comunicare total diferit de cel precedent. Prin parteneriatul cu Tribal reusim sa gasim abordari inovatoare. Agentia provoaca clientul si invers. Asa iese mereu ceva bun. Proiectul Nicecream.fm speram sa fie un exemplu de “asa da” din partea targetului nostru (si al lor), care sa ajute ascultatorii sa aiba o sursa de pozitism oricand vor avea nevoie."

 

Cora Diaconescu (Head of Digital Tribal Worldwide Romania): "Actimel ne exerseaza simtul umorului in fiecare zi. Si puterea de research, viteza de a fi mereu la curent cu tot ce se intampla si o noua perspectiva legata de creativitate, cu fiecare proiect pe care il punem la cale impreuna. E foarte insightful universul brandului si asta ne face munca foarte placuta – toti stim cum e sa intarzii, dar sa nu te poti grabi, cum e cand nu iti suna ceasul la timp etc. Si aici intervine Actimel, care te incurajeaza cu un #staystrong si un #haicapoti. Canalul branded nicecream.fm a fost continuarea naturala a acestei stategii, pentru ca radio-ul online e parte din viata foarte multor consumatori din targetul Actimel."

 

Actimel este cel mai nou brand din portofoliul de clienti Tribal Worldwide Romania, iar campania de comunicare #staystrong va continua si cu alte proiecte inovatoare, cu atitudine.



Campanii

Sectiune

Dictionar



Related