Nutricia si Medic One au lansat noua generatie in nutritia bebelusilor - Milupa. MullenLowe a asigurat BTL-ul: zeci de ore de montaj, sute de leduri, peste 100 mp de proiectii interactive

Pentru a descoperi de ce „Fericirea incepe in burtica”, Nutricia, Medic One si MullenLowe au invitat medicii de familie si medicii pediatri intr-o calatorie fantastica, cu ajutorul unei butaforii ce a reconstituit traseul laptelui in tubul digestiv al sugarului. Evenimentul a fost organizat cu ocazia lansarii unui produs revolutionar Milupa.

 

"Sustinem alaptarea sugarilor cat mai mult timp posibil, laptele matern fiind alimentul ideal pentru sugar. In situatiile in care mamele nu au posibilitatea sa alapteze, noua generatie de nutritie oferita de Milupa reprezinta o solutie alternativa care contribuie la starea de bine a sugarului. Cu o experienta vasta in comunicarea medicala si in BTL, agentiile Medic One si MullenLowe ne-au ajutat prin acest eveniment sa lansam cea mai mare inovatie a brandului Milupa, singura formula partial fermentata din Romania", spune Francisc Kiss (Director General Nutricia).

 

 

"Misiunea noastra a fost sa transmitem beneficiile noului produs Milupa intr-un mod cat mai creativ si memorabil specialistilor din domeniul sanatatii, un public foarte expus la o diversitate de mesaje privind un subiect crucial – nutritia bebelusilor. Modul in care invitatii au raspuns la surprizele pregatite, precum si feedback-ul de dupa eveniment, ne-au confirmat faptul ca am ridicat stacheta foarte sus si faptul ca noul produs a fost lansat cu mare succes in randul medicilor de familie si pediatri", afirma Oana Cociasu (Managing Partner, Medic One).

 

Inca de la intrarea in locatie, medicii au fost invitati sa se imbarce intr-o calatorie fantastica prin tubul digestiv al sugarului, scenografia, animatia si proiectiile interactive din sala contribuind din plin la transmiterea atributelor principale ale noului produs.

 

"La succesul evenimentului au contribuit peste 30 de ore de montaj si probe, proiectii interactive pe o suprafata totala de peste 150 de metri patrati, peste 250 de leduri si lista poate continua. Ne-am dorit sa le oferim celor prezenti o experienta inedita, astfel ca am condimentat traseul propus invitatilor cu efecte vizuale, constructii speciale si momente artistice adaptate conceptului", adauga Oana Popescu (BTL Manager, MullenLowe).

 

Gazda evenimentului a fost un tatic celebru – Pavel Bartos, care i-a invitat pe rand pe liderii de opinie prezenti la evenimentul de lansare, renumiti profesori, doctori romani si din strainatate, sa vorbeasca despre importanta primelor 1000 de zile in sanatatea digestiva a bebelusilor.

 

Echipele participante:

Echipa Nutricia implicata in eveniment a fost formata din Francisc Kiss (Director General), Anca Romila (Director Marketing), dr. Luiza Grecu (Director Medical), Alina Capruciu (Brand Manager, Milupa), Anda Petru (Medical Marketing Manager).

Medic One a fost reprezentata de dr. Oana Cociasu (Managing Partner) si Ioana Vulcan (Account Manager), iar echipa MullenLowe le-a inclus pe Oana Popescu (BTL Manager) si Mihaela Rotariu (Senior BTL Executive).



MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related