Cand viata vrea sa-ti dea lamai, intreab-o daca n-are Lime

Cand viata vrea sa-ti dea lamai, intreab-o daca n-are Lime

Chiar dac-o sa se uite ciudat la tine; ar fi putut sa jure ca o sa iei lamaile si-o sa-ti faci o limonada. Dar, nu, tu vrei o Coca-Cola Lime. Asta esti si n-o sa-ti ceri scuze, n-ai de ce. Cu atitudinea asta indrazneata a iesit pe piata noul sortiment cu aroma de lamaie verde Coca-Cola Lime, insotit de sloganul "In a world full of lemons, #BEMoreLime", adresandu-se tuturor celor care ies din tipare si incurajandu-i s-o faca cu plus la tupeu si minus la timiditate. Coca-Cola a cautat printre tinerii romani pentru a gasi cateva figuri ale celor care au reusit sa faca asta deja. Cand i-a gasit, i-a si pus pe OOH-uri prin toata tara.

 

Pana la varsta asta, ai ajuns sa observi cum lumea are pareri despre orice. Care nu sunt de luat prea in serios. Nici daca, din motive aleatorii, unele coincid si se ajunge la majoritate. Spune ea ca poate impune niste reguli, dar privind cu ochii deschisi in jur, ce se vede? Majoritatea n-are automat dreptate; are doar multimi.

Dreptatea o are alta forta, se numeste diversitate. Sa luam un moment si sa multumim ca nu ne imbracam la fel, ca nu ne plac aceleasi lucruri, ca nu avem aceleasi ocupatii, ca nu gandim la fel ca oricine altcineva si, mai ales, ca ne putem exprima diferit. Ca putem fi autentici, chiar si de nu ne potrivim intr-o majoritate sau alta.

 

Chiar daca in loc sa-ti pui povestea pe hartie sau pe net, ti-o imprimi pe corp. In 2010, Adrian Robert si-a facut primul tatuaj; nimic neobisnuit. 6 ani si cateva zeci de tatuaje in lant mai tarziu, nu regreta nicio secunda ca a devenit, literalmente, o carte deschisa pentru oricine vrea s-o citeasca, s-o aprobe sau s-o dezaprobe.

La un moment dat, Adrian a simtit ca vrea sa-si exprime povestea vietii prin desen si s-o poarte permanent cu el, prin tatuaje. Si a procedat intocmai. Practicant de parkour, pasionat de sporturi extreme si indragostit de libertate, si-a gasit locul in galeria OOH a celor Lime.

 

Chiar daca parintii au incercat sa te duca la balet si gimnastica, ca doar esti fata, tu ai preferat - si preferi in continuare - sacul de box. Ca Anca Surdu, o dubla campioana mondiala si europeana la gimnastica aerobica care isi exprima cel mai liber pasiunea pentru sport in ringul de box.

I s-au dat lamai sub forma de tipare. Le-a primit, le-a respectat, dar nu s-a oprit acolo. A mers mai departe, a spus ca vrea mai mult, iar parcursul ei a primit un twist cu Lime.

 

Si chiar daca, dupa trenduri, pe scenele muzicale ar fi trebuit sa ne cante Andreea Roz-Cuart-Albastru-Seren.

Dar nu, o avem pe Andreea Verde de mai bine de 10 ani incoace si, spune ea, o s-o avem inca 50 de ani de aici incolo. Pentru ca, daca nu stiai, gustul pentru verde vine dintr-o alegere constienta: in viziunea ei, armonia suprema sta in parul asortat cu culoarea ochilor.

A hotarat s-o si traiasca, in ciuda parerilor majoritatii: mai intai a fost multimea care-i spunea "fara culori"; apoi a fost cealalta, care prefera anumite culori. Intr-o scurta perioada in care a renuntat la verde, spune ca nu se mai recunostea. De asta, inainte si dupa moda, Andreea ramane de un Verde Lime.

 

In concluzie, indrazneste sa fii Lime, daca asta simti. Sau ramai la gustul clasic Coca-Cola, daca asta vrei. Nu conteaza, important e sa iesim la suc si sa radem de tipare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Branded


Related