Carrefour Romania – cel mai bun proiect de comunicare interna la Gala Romanian PR Award 2016

Carrefour Romania – cel mai bun proiect de comunicare interna la Gala Romanian PR Award 2016

In cadrul Galei de Premiere de miercuri, 23 noiembrie, proiectul „Bun venit, BILLA!" a castigat la ambele categorii la care a fost inscris si nominalizat: Golden Award in Excellence  pentru cel mai bun proiect de comunicare interna din acest an si Silver Award in Excellence la categoria „Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si oportunitatilor”.

Campania „Bun venit, BILLA!” a fost conceputa si implementata de catre echipa de Resurse Umane Carrefour Romania, executia video fiind realizata in colaborare cu agentia Jazz Communication.

Strategia a fost aceea de a comunica omnicanal si unitar, atat prin media interne (mail, print, C4 Connect – platforma interna de socializare), cat si pe cele externe (OOH, presa si digital).

Mai presus de a avea o campanie de comunicare impecabila, ne-am propus ca fiecare etapa sau actiune sa puna focusul pe oameni, sa ne pregatim cat mai bine pentru a-i intampina si primi cat mai cald pe noii colegi. Am avut un singur KPI - De cate ori spunem NOI si nu EI, vom sti ca am facut o treaba buna", spune Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour Romania

Romanian PR Award este cea mai importanta competitie nationala de recunoastere a excelentei in domeniul Relatiilor Publice. La editia din acest an au fost inscrise 289 proiecte, dintre care peste 90 au fost nominalizate, devenind finaliste. Proiectele au fost jurizate de catre un juriu international,  format din 78 de membri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related