Orange si Publicis Romania te invita la sarbatori de poveste

Publicis Romania semneaza campania de iarna Orange Romania, al carei concept reitereaza atmosfera sezonului magic al sarbatorilor de iarna: Pentru toti cei care cred in magia sarbatorilor, fie ei copii sau adulti, sarbatorile sunt de poveste.

 

"Suntem mandri sa continuam traditia spoturilor Orange de Craciun cu inca doua povesti care completeaza fericit spiritul universal al sarbatorilor. Povestea copilului care crede in magia legata de venirea Mosului si felul in care actorul de doar 6 ani reuseste sa ne transmita acest lucru, leaga brandul nostru de emotiile pe care noi toti le-am trait in copilarie.Pe scurt, avem de-a face cu doua spoturi care combina mult “awwww” si “wow”, peste oferta Orange din final."
Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis Romania)

 

Campania prinde viata pe TV prin doua executii si va rula si pe celelalte medii de comunicare, dar si in magazine, prin aplicatia „Elf Run”, ce le va oferi clientilor Orange o experienta inedita in realitatea virtuala.

Spoturile TV surprind un baietel si dorinta lui puternica de a comunica cu Mos Craciun. Cu putin ajutor din partea familiei, dar si a tehnologiei mobile, cel mic pune in practica idei inocente de a lua legatura cu Mosul.

In primul spot – Cutia postala – magia pare ca se transfera de la copil la adult: nu doar copilul crede cu adevarat in Mosul, ci chiar tatal pare ca incepe sa creada.

 

Cel de-al doilea – Semne pentru Mosul - se joaca cu un gand simplu al micutilor in Ajun: ”Oare cum o sa ma mai gaseasca Mosul daca plec in vacanta?”.

 

Muzica este intotdeauna importanta in reclamele Orange. „More than I asked for” a lui Joy Williams este melodia ce se poate auzi in cele doua spoturi TV. A fost aleasa datorita atmosferei de Craciun pe care o inspira si, mai ales, pentru melodicitatea specifica reclamelor Orange.

Nurun, agentia digitala a Grupului Publicis Romania, a creat pentru campania din acest an jocul „Elf Run”, ce ofera clientilor Orange o experienta inedita in realitatea virtuala. Creat special pentru Sarbatori, „Elf Run” poate fi jucat atat in VR, cat si fara ochelarii speciali si le aduce jucatorilor premii constand in bonusuri de internet sau vouchere de reduceri.

 

Echipele participante:

Echipa Publicis Romania/Publicis One & Nurun:
Daniel Raicea – Head of Orange Department
Alina Vija – Account Manager
Oana Radu – Senior Account Manager
Silviu Nedelschi – Group Creative Director
Andreea Popa - Copywriter
Silviu Antohe – Art Director
Camelia Efrimov – AV Production Director
Calin Buzea – Managing Director Nurun
Oana Popescu – Account Executive
Veronica Oancea – Account Manager
Mihai Pocorschi – Designer Web

Echipa Orange Romania:
Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication
Monica Popescu – Head of Consumer Communication
Crina Tenovici – Head of Data and B2B Communication

Regizor: Ohav Flantz
Casa de productie: Abis/Mitra Film



Branduri

Sectiune



Related