Wu Xing stie. Smite poate

Wu Xing stie. Smite poate

Sfarsitul de 2016 vine cu intrebari noi. Stii cum sa bagi 1000 de furnici si un copac intr-o cutie? Sau cum sa faci legumele sa se culce pe-o ureche si sa intre intr-o cutie? Dar cum sa inghesui orasul Shanghai si-un pui intr-o cutie?

Raspunsurile sunt valabile pe wuxing.ro, vin la cutii, sunt savuroase, sunt autentic chinezesti si au toate un discount de 10% in perioada noiembrie-decembrie, Wu Xing ii provoaca pe bucuresteni la un experiment interactiv de comunicare si degustare.

Sub sloganul WU XING stie, primul restaurantul chinezesc cu livrare la domiciliu/birou din Bucuresti lanseaza o campanie promotionala integrata, in mixul careia, pe langa 10% discount la orice comanda, intra activari in blogosfera, provocari jucause in social media si comunicare online interactiva.

Campania WU XING stie este semnata de Smite. Agentia de publicitate specializata in comunicarea HoReCa a gandit si constuit strategia de comunicare in jurul unui personaj de brand extrem de important – cutia Wu Xing. Preparatele autentic chinezesti vin in cutii rosii de 300 g. Oamenii cosmopoliti mananca Urechile de lemn sau Puiul Shanghai din aceleasi cutii rosii si se bucura de aceste experiente “impachetate” pentru ca sunt mobile, moderne si relaxate.

"Cutia cu mancare chinezeasca Wu Xing este simbolul unui stil de viata urban si foarte cool, in care momentul mesei a devenit el insusi foarte dinamic, modern, “deprotocolizat”, presarat cu umor, cu povesti de viata, muzica, provocari nebune si orice altceva poate sa binedispuna. Campania WU XING stie isi propune sa raspunda stilului de viata contemporan si sa se apropie de consumatorul urban printr-o atitudine vesela, tinereasca, vie si imaginativa.", a declarat Elisa Olteanu (director de creatie la Smite).

"Intrebarile campaniei - Stii cum sa bagi 1000 de furnici si un copac intr-o cutie? Stii cum sa faci legumele sa se culce pe-o ureche si sa intre intr-o cutie? s-au nascut natural, intr-un brainstorming relaxat facut in jurul unei mese pline cu Wu Xing.", a mai declarat aceasta.

 

Campania Wu Xing stie lanseaza si blogosferei romanesti o provocare plina de umor si atitudine jucausa. George Bonea, Luminita Balaban, Costin Cocioaba, Cetin Ametcea (Arhi), Marian Ionescu (Mariciu) si Ionut Bunescu au dat frau liber si imaginatiei, si poftei de joaca, si au umplut o cutie Wu Xing cu 5 lucruri uzuale, oricare ar fi ele.

Fiecare dintre ei au avut la dispozitie 1 minut, iar cutia a fost umpluta cu ajutorul betisoarelor chinezesti. A fost o joaca care construieste buna dispozitie in jurul cutiei Wu Xing, iar buna dispozitie este unul dintre ingredientele esentiale ale brand-ului.

Provocarea de a umple cutia Wu Xing continua si in social media. Aplicatia facebook Wu Xing your box asteapta nerabdatoare sa fie deschisa, descoperita, jucata si golita de premiile pline de savoarea Wu Xing.

Pe wuxing.ro, orice comanda e insotita de 10% discount in perioada campaniei. Intri, comanzi, descoperi gustul furnicilor in copac bagate intr-o cutie si al zecilor de preparate autentic chinezesti si te bucuri de un sfarsit de an interactiv si savuros.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related