Brandul sau produsul? Melodia sau artistul?

Brandul sau produsul? Melodia sau artistul?

Hai că, uite, în loc să vină extratereștri ostili pe ultima sută de 2016, cântă Coma un hit de Carla's Dreams și viceversa. Este cel mai nou împrumut de coveruri de sub umbrela J&B #BlendingSpirits, realizat de The HUB Partners. Și-au mai împrumutat melodiile, în aceeași idee, Alina Eremia și Cred că sunt extraterestru, Macanache și Adda, Vița de vie și Delia.

Până acum, Carla's Dreams conduce la vizualizări, de unde deducem că brandul e mai important ca produsul. Nu facem analize și pe schimbări de target, îi lăsăm doar pe analiștii politici să se ocupe de treaba asta. 

Dacă tot suntem aici, la muzică de împrumut, vă propunem și seria aceasta, de la BBC Radio1. Câteva preferate:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related