[Cine a furat Craciunul] Sebastian Olar (Graffiti BBDO): Nu e doar un Craciun materialist, e o perioada materialista pe care o traverseaza rasa umana

[Cine a furat Craciunul] Sebastian Olar (Graffiti BBDO): Nu e doar un Craciun materialist, e o perioada materialista pe care o traverseaza rasa umana
Foto: Adela Preda

Oricate oferte si promotii pui peste Sarbatori, vor ramane mereu in spate cateva lucruri autentice, spune Sebastian Olar, Creative Free Spirit la Graffiti BBDO. Nu ii e teama sa numere cateva dintre ele: veselie, altruism, bunatate, speranta, magie.

Sebastian a inteles, intr-un final, luminitele de Craciun si ii place perioada aceasta, chiar datorita lor. Vorbeste, de asemenea, despre relevanta lor in publicitate, cum ajunge magia din spoturile de afara in Romania si ce o opreste la granita. 

 

De cum am aterizat in Graffiti - din cate-mi amintesc -, chiar de 1 octombrie. Atunci incepe practic Craciunul pe rit publicitar. :)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related