[Cine a furat Craciunul] Manuela Gogu, MullenLowe: Dincolo de rebeliunile anti-consumerism, anti-cliseu, anti-“zahar”, avem nevoie de ritualuri in vietile noastre

[Cine a furat Craciunul] Manuela Gogu, MullenLowe: Dincolo de rebeliunile anti-consumerism, anti-cliseu, anti-“zahar”, avem nevoie de ritualuri in vietile noastre

Manuela Gogu, Creative Integration Director MullenLowe, este o fanatica a Craciunului, cu tot ce presupune el. Si ce presupune sarbatoarea aceasta in mod special: este tema data oamenilor de a-si aminti de ce e mai bun. Asa suntem facuti, spune Manuela, avem nevoie de ritualuri pentru bunatate si fericire. Si de luminite. Si de cadouri.

 

Eu sunt o entuziasta a Craciunului, asa ca spoturile si campaniile de Craciun sunt pentru mine un “treat”.

In general, nu ma pot abtine si strecor o idee de Craciun cam in orice prezentare de pe parcursul anului, fie ca mi se cere, fie ca nu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related