Valentina Roman, Asociația Curtea Veche: Companiile au înțeles că e mai important ca programul de CSR să fie adaptat profilelor lor și nu neapărat o activitate cool

Valentina Roman, Asociația Curtea Veche: Companiile au înțeles că e mai important ca programul de CSR să fie adaptat profilelor lor și nu neapărat o activitate cool

Editura Curtea Veche aparea in 1998. La inceput, primeau din toata tara multe cereri de sponsorizare in carti. Apoi, in 2014, Iren Arsene Mate, directorul editurii, a creat un program national de lectura cu cap si coada, cu donatii de carte, evenimente si ateliere de lectura potrivite, adaptate fiecarei categorii de varsta. Asa a aparut Asociatia Curtea Veche, al carei scop este sa incurajeze lectura in randul copiiilor, si din mediul urban, si cel rural, prin activitati interactive.

Din echipa asociatiei fac parte oamenii editurii, dar si colaboratori si voluntari. Lor li se alatura si o serie de endorseri, ca Horia Tecau si Loredana. Buget de promovare nu au, asa ca se bazeaza pe online si pe earned media. Beneficiaza, insa, si de sustinerea unor branduri - prin bartere sau sponsorizari, dupa caz - atat la nivel local, cat si national.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related