[Adio, 2016] Liviu Țurcanu, Mercury360: În dulcele spirit clasic românesc, ne-am oprit din avântul începuturilor dupa ce ne-a lovit realitatea cruntă

[Adio, 2016] Liviu Țurcanu, Mercury360: În dulcele spirit clasic românesc, ne-am oprit din avântul începuturilor dupa ce ne-a lovit realitatea cruntă

Tocmai de aceea, Liviu Țurcanu, Creative Director Mercury360, are următorul cuvânt pentru anul care a trecut: pseudo-schimbare. Suntem cei care pornesc revoluții, spune el, dar nu știm să protejăm libertatea câștigată. Dictonul blazării pe care îl purtăm de secole a funcționat și anul acesta: "las că merge și așa".

 

Pseudo-schimbare.

A fost anul în care am sperat cu totii ca se va petrece marea schimbare colectiva. Marea schimbare mentală careia trebuia sa ii succeada adevarata reformare a societatii per ansamblu. Sau, macar, semnalul unei evolutii in alta directie, una care sa ofere cu adevarat o perspectiva (mai) buna tarii in care traim.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related