Imperfectiuni perfecte pentru designerii de la Spoon Fool

Imperfectiuni perfecte pentru designerii de la Spoon Fool

Ce e mai frumos decat sa ai lucruri frumoase? Sa va spunem noi: sa ai lucruri frumoase pe care sa le poti folosi. Aici ne-am putea deda la discutii despre filozofia esteticii si despre educatia gustului, dar va scutim de data asta, ca-i prea frig s-o facem pe desteptii.

Doi tineri absolventi de UNARTE, Alisa Arama si Claudiu Stefan, s-au gandit, s-au razgandit, au incercat si ras-incercat si pana la urma le-a dat Spoon Fool. Un atelier-magazinas unde cei doi fac obiecte din ceramica si lemn. Whimsical ceramics. Procesul e asa: iau la pas tara in lung si-n lat, gasesc materiale potrivite si apoi le folosesc in a gasi culorile, formele si texturile potrivite pentru produsele lor. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related