Cu cine se mai asociaza brandurile de activewear

Cu cine se mai asociaza brandurile de activewear
Foto: David Uzochukwu

“do you believe in more?” se cheama campania abia lansata de Nike. Muzica si dansul sunt semnate de FKA twigs, la fel si conceptul si regia. Ad-ul e cu ea si 12 tineri atleti (de la scrima la karate), care danseaza prin Mexic. E o campanie pentru Zonal Strength Tights, o pereche de colanti pentru alergat.

Nici nu conteaza neaparat ce-a vrut sa zica autorul – pentru mine, e genul ala de ad liber la interpretare, fiecare intelege ce vrea in functie de ce simte/vede el. Daca vreti, puteti sa cititi aici si aici niste statement-uri de-alea artistei britanice, prin care isi explica conceptul.

Interesante mi se par asocierea si contextul. twigs colaboreaza rar cu branduri si cand o face, sunt de-aia mari, de genul Calvin Klein Jeans si Google Glass. De fiecare data, modul de lucru e foarte bine pus la punct: teasing, multi-channel coerent (Instagram, Facebook, newsletter), sincronizare cu canalele brandului, niste media coverage bine ales, atentie la toate detaliile. Ceva de bun simt, sigur, dar de apreciat orisicat.

 

Un clip video postat de FKA twigs (@fkatwigs) pe

Contextul e ca Rihanna umple Instagram-ul si Facebook-ul cu creatiile ei pentru Puma. In timp ce adidas, la capitolul asocieri cu performeri, are o alta abordare: la kil. Iar Beyonce, cealalta artista mare de mainstream, prefera sa-si faca propriul brand de activewear, Ivy Park.

Chiar, oare ce fee are FKA twigs?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related