Star Popcorn și Ampro dau tonul distracției cu noul ambalaj

Recenta campanie „Dă start distracției în familie cu Star Popcorn” s-a remarcat prin spiritul ludic și prin inovațiile la nivel de ambalaj, pe care Star România le-a adus produsului ideal pentru momente vesele în familie.

Ampro a fost ales pentru a transpune personalitatea noului portofoliu Star Popcorn la nivel vizual, creând un ambalaj premium, ce aduce atmosfera de carnaval chiar acasă. Creativitatea celor două echipe a fost susținută de un amplu studiu de cercetare privind ambalajul, care să permită o repoziționare documentată a brandului în aria de „Distractie in familie”.

Schimbările la nivel de brand, precum extinderea grupului țintă și a repoziționării produsului, au adus o mulțime de provocări în crearea noului design de ambalaj. Ampro a mizat pe linii simple, elegante și contrast, care să crească vizibilitatatea la raft a produsului. De asemena, unificarea gamei de produse s-a aflat printre obiectivele acestei schimbări, astfel obținându-se o continuitate la nivel vizual.

„Procesul de redesenare a identitatii unui produs de succes este unul dificil prin complexitate. Însă, provocarea de a regândi și a transforma imaginea ambalajului Star Popcorn s-a dovedit a fi un proiect care, după cum spune și mesajul campaniei, a dat start distracției în familia Ampro.

Am lucrat pe un brief clar, s-a știut de la început care este personalitatea acestui brand și ce se dorește de la noul design. Soluția câștigătoare a venit cumva firesc, mai ales că toți cei implicați în proiect fac parte din targetul Star Popcorn. Ne bucurăm de rezultatul final, care credem că echilibrează ingenios atât partea de family fun, cât și aspectele tactice legate de trade marketing”, spune Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro. 

„Ampro a simțit brand-ul încă de la prima întâlnire. Am fost plăcut surprinși de rapiditatea cu care echipa Ampro a asimilat personalitatea Star Popcorn și viteza de reactie cu care au răspuns provocării. Rezultatul colaborării noastre a fost un produs atractiv din punct de vedere vizual, un design armonios pentru   un produs îmbunătățit, mai proaspăt datorită ambalajului performant.

Prin intermediul elementelor de design am reușit cu succes să transmitem mesajul campaniei „Dă start distracției în familie”– bolul plin cu popcorn, numai bun de împărțit și savurat cu familia. Suntem entuziasmați ca am reușit să le oferim motive de bucurie consumatorilor și să le arătăm ce înseamnă distracția în stilul Star ”, spune Iulia Dobre, East Balkans Marketing Activation Manager Snacks division.

 

Despre AMPRO

Înfiinţată in 2005, AMPRO este  cea mai premiata agentie  de strategie si design de brand din Romania, care oferă o gamă completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este să ajute produsele clienţilor să fie remarcate, memorate şi să se vândă. Astfel, AMPRO  livrează strategii clare şi competente, cărora le dă viaţă prin soluţii curajoase de design. AMPRO face parte din EPDA, asociaţia europeană de profil şi a câştigat pana in prezent 45 premii internaţionale la concursuri de packaging & brand design.

Printre clienţii AMPRO se numără PepsiCo Romania, Hochland Romania, Nestle Romania, Danone PDPA, Ficosota Brands Bulgaria, Euroroll Germania, Intersnack Romania, Prutul S.A., Auchan Romania, Caroli Foods, Macromex, Panovia, Exmobi, KT International, Scandia Foods, Mercury Research Romania,A&D Pharma.



AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Sectiune



Related