[Așa să faci la prezentare] Alecsandra Popa, Momentum: N-am înțeles niciodată de ce se pune așa mult text. Aportul tău fiind că te-ai îmbrăcat frumos ca să citești de pe slide-uri?

[Așa să faci la prezentare] Alecsandra Popa, Momentum: N-am înțeles niciodată de ce se pune așa mult text. Aportul tău fiind că te-ai îmbrăcat frumos ca să citești de pe slide-uri?

Ideile bune au nevoie de câteva slide-uri. Ideile foarte bune, de cel mult un board A3. Ăsta e crezul principal al Alecsandrei Popa, Copywriter la Momentum. De aici și întrebarea ei din titlu. Alte două crezuri care-i aparțin sunt „Don't polish the shit” și #bemoreObama, o să vedeți de ce, vă dăm doar un preview:

Dacă ideea e „semi” sau nici măcar nu-ți place așa mult sau e un compromis, NU o pune în prezentare. Șansele sunt să o aleagă clientul, să se facă, iar tu vei petrece luni de zile muncind la o tâmpenie pe care nu știi cum s-o mai dai din copy și abia aștepți să se termine odată campania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related