[Publicitar OST] Circumstantele in care un publicitar alege sa asculte 6 ore de muzica zen, via Anda Andrei (Kubis Interactive)

[Publicitar OST] Circumstantele in care un publicitar alege sa asculte 6 ore de muzica zen, via Anda Andrei (Kubis Interactive)

Stii ca ai nevoie de muzica pentru a trece mai usor prin aceasta jungla necrutatoare numita viata, dar nu mereu stii *de care* muzica ai nevoie. Cand te simti deznadajduit ca un coleg ti-a mancat din frigider sendvisul cu unt si mortadella, ce faci? Simti ca i-ai da cu Parazitii in cap? Sau cauti coloana sonora de la ZenTV si nu mai vorbesti cu nimeni toata ziua? E greu, e trial-and-error, e shuffle.

Asta daca nu lucrezi in advertising. Oamenii astia stiu exact ce simt in orice moment al zilei. Te enerveaza un client? Vangelis. Aia din creatie o fac iarasi pe eroii neintelesi? R. Kelly, evident. Si tot asa. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related