eJobs intra in dezbaterea publica

eJobs intra in dezbaterea publica

eJobs se alatura brandurilor locale si companiilor mari care intra, indirect, in dezbaterea publica despre modificarea prin OUG 13/2017 a Codului Penal si a Codului de Procedura Penala.

Compania romaneasca a publicat un anunt de job numit „Romani Implicati si Liberi” postat de angajatorul „Romania”.

Anuntul preia si adapteaza cateva dintre mesajele din strada si din spatiul online, cu „nu treci la ALTA INTREBARE pana nu ai incercat, din toate puterile, sa oferi raspunsul solicitat” si „iti pastrezi calmul in „sedinte”, chiar daca in sala sunt peste 200.000 de oameni” in copy-ul de la descrierea jobului.

A fost publicat pe Facebook la 15:45, cu 40 de minute inainte de conferinta de presa sustinuta de Liviu Dragnea, presedintele PSD si presedintele Camerei Deputatilor, si Sorin Grindeanu, prim-ministrul Romaniei, dupa sedinta Comitetului Executiv National al PSD.

  

Link-ul bitly.com/roman_implicat_si_liber, folosit pentru promovarea anuntului, numara la momentul redactarii acestui articol 3.608 de click-uri. Pe hashtag-ul #aplicapentruromania sunt deocamdata doar share-uri la postarea originala, nu continut nou.

Butonul „Aplica”, parte din template-ul anunturilor clasice pentru job-urile de pe site, e prezent si el. Poate aplica doar cine are cont pe eJobs. Daca dai click pe buton, esti trimis ori la logarea pe site (sau creare de cont), ori la alegerea CV-ului cu care vrei sa aplici (daca esti logat deja). Adica nu exista o finalitate concreta a demersului prin formatul ales. 

E asta un shortcoming al implementarii campaniei sau nici nu mai conteaza? Pentru ca statement-ul facut de brand ramane puternic si putem trece cu vederea faptul ca anumite functionaliti ale site-ului nu se aplica perfect pe concept. Pana la urma, s-a tot cerut responsabilitate sociala de la branduri. Iar eJobs a facut primul pas.

Si-au explicat demersul, in comentarii, mentionand ca e un mesaj de sustinere „pentru toti cei care vor sa isi faca vocea auzita, sa isi sustina punctul de vedere si sa isi apere principiile”:

Plus ca e real-time marketing pana la urma. Bine facut?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related