IAA Young Professionals recrutează noi membri

IAA Young Professionals recrutează noi membri

IAA Young Professionals invită tinerii profesioniști din industria de marcom și studenții din anii terminali de studiu ai facultăților de marketing, comunicare și jurnalism, să se alăture comunității Young Professionals din România.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

„IAA Young Professionals oferă șansa tinerilor aflați la început de drum să învețe, să experimenteze și să testeze diferitele nuanțe ale marcom-ului. Astfel, ei își vor extinde spectrul de cunoastere și vor descoperi care arie li se potrivește cel mai bine, sau, își vor întări cunoștințele deja fundamentate.”Daniel Iordache, HR Coordinator IAA Young Professionals

Ca membru al asociației IAA Young Professionals poți învăța și contribui la dezvoltarea industriei de marcom din România prin implicarea în proiecte precum: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri). De asemenea, sunt încurajate inițiativele proprii care pot aduce un aport dezvoltării membrilor asociației și implicit al industriei.

Aplicațiile sunt așteptate până pe 24 februarie, ora 23:59, pe adresa [email protected] . Acestea trebuie să conțină scrisoare de intenție și CV, iar subiectul e-mailului ,,Aplicație Membru IAA YP [nume.prenume]”.

IAA YP România este câștigătoarea a The Inspire Award pentru excelență 2016

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related