[Publicitar OST] Silviu Antohe (MullenLowe Romania): Imi place sa lucrez cu volumul suficient de tare cat sa aud colegii in jurul meu, dar sa nu inteleg ce zic

[Publicitar OST] Silviu Antohe (MullenLowe Romania): Imi place sa lucrez cu volumul suficient de tare cat sa aud colegii in jurul meu, dar sa nu inteleg ce zic

Publicitarii sunt foarte diferiti intre ei, ceea ce este, evident, bine di tat. Dar la capitolul preferinte muzicale, nu putem neglija o prezenta recurenta: System of a Down. Ante-vorbitorii (ante-melomanii?) lui Silviu Antohe (Art Director, MullenLowe Romania), pe care-l avem DJ aici, au recurs si ei la eternul clasic "Chop Suey" pentru a face fata provocarilor din agentie. Un exemplu, doua exemple.  

Insa playlist-ul lui Silviu este tematic pe de-a intregul; inseamna rockareala la greu, balade triste si misterioase (erau frumoase si vremurile in care era barman), dar si suficient grunge incat sa poti spune "o tempora o mores, oare cati ani ar fi avut astazi Cobain"?

Deci ne putem bucura pe o muzica buna de faptul ca am scapat de inca un Valentine's Day. Si apropo de mici victorii cu gust de esec, "She Hates Me" de la Puddle of Mud este o piesa pe care merge s-o ascultam pe repeat macar pana la miezul noptii. Multumim, Silviu.

 

Cand ajungi dimineata la birou.

Dau click random pe ce imi recomanda YouTube, ca background noise, pana imi fac cafeaua.

 

Cand te intalnesti cu foaia alba. Si tot stai cu ea de gat.

Imi place sa lucrez cu volumul suficient de tare cat sa aud colegii in jurul meu, dar sa nu inteleg ce zic.

Si, daca stau cu ea de gat, pun pe repeat ceva cu care am crescut.

 

Cand brainstorming-ul merge super bine, mai sunt 2 minute, dar dintr-o data se aude "dar cred ca asta s-a mai facut prin Brazilia".

Nimic nu se compara cu senzatia pe care o ai atunci cand iti vine acea idee si, la cateva secunde dupa, pur si simplu viata te uraste.

 

Cand te enerveaza art-ul/copy-ul/CD-ul tau [pentru ca iar s-a apucat sa... 

Copyu’ nu ma enerveaza niciodata (wink).

 

Cand feedback-ul e sarac sau deloc.

Nu exista asa ceva, trebuie doar sa insistam un pic.

 

Cand clientul zice ca "ne place foarte mult, dar".

Depinde foarte mult ce vine dupa “dar”. Daca suntem in directia buna:

Daca suntem pe langa brief:

 

Cand te prinde iar noaptea la birou lucrand pentru pitch.

Asta e, vine in job description.

 

Cand intri in sedinta cu clientul.

Mixed feelings. “Ce o sa aleaga? Poate alege prima varianta, da’ si a doua e super tare. Da’ daca nu ii place nimic?”.

 

Cand iesi din sedinta cu clientul.

De cele mai multe ori o usurare, indiferent de rezultat. Acum macar stiu.

 

Cand incepi sa te indoiesti legat de viata ta de publicitar.

Imi aduc aminte ca inainte de publicitate am fost barman si uneori ii duc dorul.

 

Cand o alta agentie face ceva pe care nu esti deloc invidios :)

Umblu la sertarul cu idei :). Am si eu idei bune, pe care le stiu doar eu :))  deocamdata.

 

Cand cineva din afara domeniului te intreaba "ce lucrezi".

Schimb lumea, nu asta facem noi, publicitarii?

 

Cand te ia IQads la intrebari.

Atat:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related