MSPS devine partenerul Green Cola România în desfășurarea activităților de BTL

Agenția specializată în BTL, aplicații și campanii online, MSPS Marketing & Communication, a dezvoltat cea mai nouă campanie de BTL pentru Green Cola România, sub umbrela “The Taste of Change”. Ulterior, MSPS a fost aleasă drept partener în implementarea și derularea proiectelor de BTL pentru anul 2017, la nivel local. 

În dezvoltarea strategiei de BTL, MSPS a abordat brieful cu o viziune specială de comunicare. Astfel, primul proiect de succes implementat de agenție a avut ca obiective principale promovarea și creșterea gradului de conștientizare asupra brandului Green Cola în România.

Campania s-a bazat pe generarea de informații relevante despre produs către consumator, alături de experiențe inedite în stilul Green Cola. MSPS a derulat o serie de activități în acest sens, creând o legătură puternică între consumator și brand.

Conceptul campaniei naționale “The Taste of Change” a fost declinat în acțiuni de BTL în principalele centre comerciale și de business din București. Astfel, consumatorii au fost invitați să pășească în lumea Green Cola și să descopere rețeta unică a produsului prin intermediul unei aplicații interactive. Mai mult, în marile centre comerciale, tinerii au putut „gusta schimbarea” prin intermediul unui joc Kinect care le permitea să își creeze o poză cu efectul unic Green Cola, prin simpla scanare a unei doze în fața unui ecran fotografic.

"Ne bucurăm să fim liantul dintre consumator și acest brand, într-o colaborare de care suntem siguri că ne va provoca să tranformăm creativitatea într-un adevărat mod de lucru. Alegerea Green Cola România de a le fi parteneri în derularea activităților de BTL ne onorează și ne conferă încrederea că împreună putem să creăm proiecte care să ofere experiențe inedite atât nouă, cât și consumatorilor", a precizat Ionuț Nicolau (Operations Manager MSPS Marketing & Communication).

Odată cu acest proiect, MSPS a devenit partener în implementarea și derularea proiectelor de BTL pentru anul 2017, la nivel local. „Așteptăm cu interes noile provocări și ne angajăm să oferim tot sprijinul necesar integrării brandului în piața românească.", a menționat Ionuț Nicolau.

Echipa MSPS Marketing & Communication care a lucrat la dezvoltarea și implementarea strategiei de BTL din cadrul proiectului „The Taste of Change” este formată din Dimitris Sideridis (Country Manager), Ionuț Nicolau (Operation Manager) și Irina Gavrilă (Operation Manager Executive).

Loredana Christopoulos, Green Cola Marketing Manager, este cea care coordonează întreaga comunicare a brandului pe piața românească, având o prezență activă în strategia și dezvoltarea campaniei de BTL.



Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related