Office 365, unul dintre produsele de top ale Microsoft, integrat într-o campanie semnată de MSPS

Office 365, unul dintre produsele de top ale Microsoft, integrat într-o campanie semnată de MSPS

MSPS Marketing & Communication, agenția specializată în BTL, aplicații și campanii online, a prezentat Office 365, unul dintre produsele de top din gama Microsoft, în cadrul campaniei de BTL desfășurate în perioada 15 – 31 decembrie 2016. Iubitorii de tehnologie au putut testa pachetul Office utilizând șase dintre cele mai noi device-uri ale Microsoft (Asus, Lenovo Yoga, Acer, Dell), în spațiul special amenajat din ParkLake Shopping Center. 

În luna decembrie, produsul Office 365 a fost prezentat de MSPS în cadrul unei acțiuni desfășurate în centrul comercial ParkLake, un spațiu potrivit pentru vizibilitate și trafic targetat. Activitatea implementată de MSPS a constat în amenajarea unui spațiu special, în care oamenii puteau afla informații valoroase despre Office 365.

În același timp, cei interesați de produsul Microsoft aveau oportunitatea de a-l testa utilizând noile modele de laptopuri premium din gama mărcii, care rulează cu ultimul sistem de operare, Windows 10. Mai multe detalii legate de activarea și testarea produsului Office 365 in video, aici:

 

"Microsoft reprezintă pentru noi oportunitatea de a gândi outside the box și de a veni mereu cu concepte care să surprindă consumatorul. Device-urile și programele pe care le utilizăm zilnic nu mai au doar simplul rol de a ne eficientiza activitatea, ci au devenit adevărați complici în petrecerea timpului cât mai interesant și interactiv. Ne bucurăm că reușim împreună cu echipa Microsoft să transmitem utilizatorilor spiritul omului creativ care ține pasul cu noile tendințe și să oferim constant experiențe memorabile care implică activ consumatorul", a precizat Bianca Bunea (Operational Director MSPS Marketing & Communication).

 

Microsoft propune mai multe versiuni concepute pentru necesități, utilizatori și computere diferite. Office 365 vine în trei variante, gândite să se plieze pe nevoile fiecărui tip de utilizator în parte: Office 365 pentru acasă, Office 365 Personal și Office 365 pentru studenți.

Pentru a evidenția versatilitatea produsului, spațiul din ParkLake a fost amenajat astfel încât să ofere consumatorului experiența utilizării produsului atât acasă, cât și la birou. Astfel, cei interesați puteau alege să descopere noile caracteristici ale produsului fie în confortul canapelei similare celei din propria casă, fie de la biroul prevăzut cu ultimele modele de laptopuri.

Anul 2017 vine cu o continuare a colaborării în ceea ce privește integrarea serviciilor de marketing în campaniile de BTL.

 

Echipele participante:

Echipa MSPS care a lucrat la dezvoltarea și implementarea strategiei din cadrul campaniei de promovare a Office 365 este formată din Dimitris Sideridis (Country Manager), Nicoleta Dima (Client Service), Bianca Bunea (Operational Director), Izabela Nicolae (Account Director), Bogdan Boșcodeală (Account Executive) și Ionuț Nicolau (Operation Manager).
Din echipa Microsoft, direct implicați în campanie au fost Tudor Galoș (Consumer Marketing Director) și Robert Pufan (Client Sales Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related