Cum să te folosești de confuzii amuzante, în avantajul tău

 Există branduri foarte serioase. Există branduri care spun glume în toate spoturile. Și există branduri care nu se iau foarte în serios și fac mișto chiar de ele însele. Sau de numele lor. Ca să îți iasă treaba asta, ai nevoie și de o agenție pe măsură.

Cum ar fi Droga5. Care în locul unei campanii obișnuite pentru MailChimp, platforma de marketing cu milioane de consumatori din zona micilor afaceri, a creat o joacă. Un fel de vânătoare de comori, cu indicii diferite, în funcție de zonă și de cultura ei.

Ce legătură e între MaleCrimp, MailShrimp, KaleLimp, FailChips, VeilHymn, SnailPrimp, JailBlimp, WhaleSynth și NailChamp? 

“Ne-am folosit de diferitele greșeli de pronunție ca un sistem creativ de a inspira execuții diferite, știind că oamenii vor fi curioși și vor căuta mai multe informații. Cei care caută MailShrimp sau MaleCrimp este întrebat:  ‘Voiai sa spui MailChimp?’”, explică Mark DiCristina, Senior Director of Brand Marketing, MailChimp.

“Avem această istorie, de a nu ne lua foarte în serios, de a ne amuza cu propriul nume, așa că ni s-a părut că acesta este modul cel mai bun de a ne prezenta pe piețe noi”, spune el pentru LBBonline



Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related