Adriana Nica, Universum Events: Am ales să lucrez pentru o companie căreia mi-ar plăcea să-i fiu client

Universum Events plănuia să aducă în echipă un PR.
Adriana Nica, specialist în comunicare, a decis că n-o să se mai lase recrutată de companii, ci își va alege ea compania care i se potrivește.
Prima alegere a fost Universum Events și a fost cu noroc.

 

Adriana Nica, PR Manager Universum Events

Când m-am decis să-mi aleg eu compania unde să lucrez și nu invers, Universum Events a fost prima listă pentru că bifa două condiții peste care nu aș fi trecut: să facă evenimente și să se reinventeze cu fiecare ocazie. Am avut noroc că și ei au văzut o anume potrivire cu mine, iar după o săptămână de când am salutat o echipă de peste 40 de colegi, am fost pentru prima dată la un eveniment marca Universum Events. Cum nici nu apucasem să știu numele colegilor, rolul meu a fost de invitat. Am avut din nou noroc să fie fix evenimentul anual în care compania își prezintă proiectele și serviciile clienților actuali și potențiali, Universum Inspiration Day.

Găzduit de elegantul Teatru Național București, într-o zi de luni din februarie, m-am trezit înconjurată de aproximativ 300 de specialiști în HR, Comunicare, Sales, Management, oameni pentru care Universum Events însemna deja o companie premium în multe domenii, iar pentru alții era doar o nouă descoperire. În categoria a doua mă regăseam și eu, pentru că nu mai participasem la niciun eveniment organizat de cei care de o săptămână îmi deveniseră colegi.

 

Come as a company, leave as a team

Cum nu avusesem timp să cunosc toate proiectele companiei, am început să iau la pas zona de expo din foaierul TNB. Prima oprire a fost la standul celui mai nou proiect din portofoliul Universum Events: conceptul Hercules Trophy.

Din această vară, Hercules Trophy va avea prima ediție în România. Conceptul a fost creat de belgieni și a devenit cunoscut ca fiind cea mai cool competiție semi-atletică de pe planetă. Hercules Trophy este un mix unic de sport, distracție, networking și petreceri, prin care companiile de pe patru continente reușesc să se întâlnească pe o platformă pe care oamenii se pot conecta cu ușurință la nivel emoțional și pot împărtăși experiențe de neuitat.

"Astăzi, comunicarea este din ce în ce mai complexă, ca să atragi atenția publicului țintă e nevoie de tot mai mult efort, inventivitate și mai multe resurse. Hercules Trophy este o cale extraordinară de a asocia un brand cu lumea corporate. Combinația de marketing online și offline, cu expunerea directă la eveniment face ca acest model de competiție extraordinară să fie un mediu de comunicare unic, care-și atinge obiectivele, pe o platformă care oferă sport pentru toți, entertainment și networking informal", mi-a spus Eliza Pisică (Project Manager Hercules Trophy Romania).

 

Come as a Company, Leave as a Team  este sloganul care definește spiritul herculian, iar prima ediție din România va avea loc în 16 iunie, când peste 140 de echipe a câte 7 membri se vor întrece în 12 provocări foarte cool.

Am plecat de la standul Hercules cu o singură dorință: dacă aș lucra în altă companie, cum aș face să-mi conving șefii să mă înscrie alături de colegi. Primul impuls ar fi să le spun că m-ar face fericită să lucrez pentru o firmă care înțelege importanța unei experiențe ca Hercules Trophy. E suficient să te uiți la acest video ca să-ți dai seama cât de memorabilă este o aventură ca Hercules Trophy.

  

Echipa ca un puzzle

Am ajuns în zona teambuilding, despre care știam deja că Universum Events deține cea mai mare licență. Dar abia când au început doi tineri să-mi povestească despre concepte, arătându-mi tot felul de jocuri ingenioase, am înțeles că licența respectivă nu e doar o simplă hârtie.

N-am fost niciodată o adeptă a teambuilding-urilor, poate pentru că am rămas cu sechele din copilăria comunistă unde taberele școlare erau folosite ca suporturi de îndoctrinare. Astfel că am început să pun tot felul de întrebări, pornind de la ce mă învață concret un anume concept de teambuilding până la cum ar beneficia compania de pe urma unui anume program.

Pentru că cei doi tineri, Denis și Marian, n-au știut că sunt noua lor colegă și m-au luat drept invitat, am fost negativistă asumat, am pus întrebări peste întrebări, am fost cârcotașă cât am putut. Am apreciat nu doar răbdarea colegilor de a răspunde punctual la toate curiozitățile mele, dar aș putea spune că nu mai am reticență față de teambuilding, pentru că am înțeles că o echipă e ca un puzzle, în care fiecare piesă contează și că reușești să compui imaginea propusă numai colaborând. Am mai înțeles că o experiență de teambuilding poate fi esențială nu doar în job, ci și în viața personală, dacă înveți să folosești ce au mai bun oamenii de lângă tine și să le dai, în schimb, ce ai tu mai bun.

 

Tehnologia salvează România

Trebuie să recunosc că evenimentele care m-au atras la Universum Events, cele care m-au determinat să-mi doresc să lucrez în companie, au fost Bucharest Technology Week și Internet & Mobile World. N-am fost la niciunul ca participant, pentru că nu sunt în publicul target, dar le-am văzut prin ochii celor direct intersați de tehnologie și soluții digitale. Și mi-a plăcut ce am văzut.

Chiar dacă nu renunț încă la telefonul meu vechi Blackberry, mă interesează cât și cum se dezvoltă tehnologia în lume, dar și ce ajunge în România. Însă cel mai mult mă atrag conferințele. Pentru că am fost de-a lungul anilor la conferințe proaste, dar și la unele excepționale, am învățat să fac diferența. Ascultând 3-4 minute din discursul speakerilor prezenți Bucharest Technolgy Week, am înțeles că oamenii de pe scena BTW vin cu soluții clare la tot felul de probleme. Iar când ai ce să înveți de la speakeri, înseamnă că respectiva conferință și-a meritat toți banii.

La Universum Inspiration Day, standul celor două evenimente a fost chiar la mijloc între zona de networking, unde era și bufetul, și o altă zonă cu dulciuri și cafea, așa că nu puteam să-l ratez nici dacă mi-aș fi propus. Chiar dacă aveam multe informații despre cele 2 evenimente, privind imaginile video filmate la expoziții, mi-a venit ideea că, dacă România ar putea fi ridicată la nivelul unei Europe spre care tot privim, salvarea ar veni din tehnologie cu tot ce implică vastul termen.

 

Distracția este întotdeauna inclusă

Când Universum Events organizează un eveniment, pare că distracția este un element inclus by default. Nu-s eu mare fan al entertainment-ul de grup, dar ador să văd oameni care râd cu gura până la urechi sau care se concentrează să facă ceva amuzant, ceva ce n-au mai făcut, fără teama de a fi ridicol, copilăros sau de râsul colegilor.

Și evident că la Universum Inspiration Day cei mai mulți invitați asta au făcut: s-au distrat participând la un workshop cu păpuși gigant, au învățat să cânte câteva acorduri la instrumente muzicale, formând o mini orchestră improvizată care a avut primul concert chiar pe scena Teatrului Național București, printre păpușile gigantice mânuite de alți invitați.
A fost o nebunie de spectacol!



Companii

Subiecte

Sectiune



Related