Un BroHouse cu specializare in branding

Nu stii niciodata de unde rasare specializarea unui business. Si daca esti chiar chitit sa fii antreprenor, sigur ajungi la ceva concret. Cum au facut fratii Oane, Costin si Horia, care, din nevoia fiecaruia de a se diferentia unul de celalalt, au ajuns sa-si faca agentie de branding. BroHouse i-au spus si-au pornit cu ea la drum, timizi, cu proiecte pro-bono, pentru portofoliu. 

Ca sa poata mai tarziu factura cu mai multa convingere, cei doi au depasit limitele intalnite in facultate, in Romania. Mai intai au trecut praguri de ONG-uri studentesti (Advice Students si VIP) si, mai apoi, au trecut si granite - catre Belgia, cu oprire la Katho University, catre Turcia, la Sakarya University si impreuna, in Anglia la Nottingham Trent University, sectiunea Branding si Identity Design.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Companii

Subiecte

Sectiune



Related