Vasile Alboiu, din agenţie la ProTV: Am crezut că deadline-urile sunt stranse în publicitate. Aici am aflat că se poate şi mai strâns :)

Dupa un drum de 17 ani pe plaiurile publicităţii autohtone, prin agenţii mai mari (Ogilvy, Lowe) şi mai mici, în 2016, Vasile Alboiu s-a oprit, puţin, pentru un proiect personal: un scurt metraj stop motion.

Şi-a limpezit gândurile, a analizat harta şi, cum nu a câştigat la Loto între timp, s-a hotărât să se întoarcă la muncă. Dar în altă zonă. Acum e Creative Director la ProTV.

Schimbarea pare bruscă, dar nu e. Vasile a produs, acum mai mult timp, un serial tv, un mediu-metraj de comedie şi a regizat mai multe videoclipuri. Ne povesteşte ce face un Creative Director în televiziune, care au fost schimbările şi surprizele de la noul job, cu ce apucături a rămas din publicitate şi cum au încăput opt oameni într-un Trabant.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Related