Lidl şi MullenLowe caută în cămările românilor reţeta de 10.000 de Euro. Agenția a fost selectată pentru comunicarea brandului Cămara Noastră

Cămara este acel loc al casei în care poveștile sunt conservate natural, bucatele au gustul copilăriei, iar secretele lor se transmit din generație în generație. Din acest spațiu – fizic sau simbolic – s-a inspirat Lidl în urmă cu doi ani, când a lansat Cămara Noastră, brandul ce reunește produse cu specific românesc.

În urma unui proces de selecție organizat de retailer la finalul anului 2016, MullenLowe a fost desemnată să dezvolte campania de comunicare a brandului Cămara Noastră pentru anul acesta – Căutătorii de cămări. Așa a început goana după cele mai autentice și gustoase rețete din gospodăriile din România.

"Cămara Noastră este un pilon strategic pentru că simbolizează preocuparea Lidl de a răspunde nevoilor și preferințelor locale, precum și de a promova valorile autentic românești. Pentru a aduce produsele tradiționale locale din magazinele Lidl mai aproape de un public cât mai larg, am ales să implementăm soluțiile creative propuse de echipa MullenLowe. Așteptăm astfel cu nerăbdare să descoperim acea rețetă delicioasă și inedită care va completa oferta de bunătăți românești de pe rafturile magazinelor noastre", spune Cristina Hanganu (Director de Comunicare și CSR, Lidl România).

 

Cămara Noastră este o gamă de produse marcă proprie – exclusiv românești – lansată de Lidl în toamna anului 2015, care evidențiază relația retailerului cu furnizorii locali, de la care a colectat cu grijă cele mai îndrăgite rețete pentru a recunoaște tradiția culinară a României. Anul acesta, brandul va fi promovat cu ajutorul unui concept creativ nou, semnat de MullenLowe.

"Misiunea noastră, de a duce brandul Cămara Noastră la un nou nivel, printr-o campanie care să surprindă cu adevărat românii, în spiritul platformei de brand Lidl, nu a fost ușoară, însă ne-a plăcut enorm să fim provocați în această direcție", adaugă Alina Bălan (Client Service Director, MullenLowe).

 

Campania dezvoltată de MullenLowe pune în evidență originea locală, autentică a ofertei Cămara Noastră. Cu ajutorul Căutătorilor de cămări – o brigadă de specialiști formată din Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, Lidl va identifica cea mai gustoasă și originală rețetă din gospodăria românilor, pe care o va premia cu 10.000 euro. De asemenea, produsul câștigător va fi adăugat, la finalul campaniei, pe rafturile magazinelor Lidl și va respecta întocmai rețeta aparținătorului.

"Am pornit de la insight-ul că fiecare gospodar român e mândru de cel puțin un produs pe care îl are în cămară – fie că e o rețetă de zacuscă de ghebe, un fel de a mura gogonelele cum nu o mai face nimeni sau un gem cu totul și cu totul aparte. Așa am ajuns la ideea că orice consumator merită să fie surprins cu produse autentice românești, căutate temeinic pe rafturile din cel mai bine păzite cămări din țară", completează Eugen Suman (Executive Creative Director, MullenLowe).

 

Căutătorii de cămări este o campanie 360, derulată cu suportul agențiilor Golin (PR) și Initiative (media), care acoperă toate canalele de comunicare – TV, radio, print, OOH, HHZ & catalog, digital, PR, social media, in-store. Spotul TV a fost realizat cu ajutorul casei de producție Saga Film și al regizorului Radu Bărbulescu.

 

Cămara Noastră include peste 80 de produse în Săptămâna Românească, o parte dintre ele regăsindu-se și în sortimentul permanent al retailer-ului, provenite exclusiv de la producători locali în urma unui amplu demers de cercetare în care achizitorii Lidl au căutat reţete şi gusturi autentic româneşti în toate zonele ţării.

 

Echipele participante:

Din partea MullenLowe: Eugen Suman (Executive Creative Director), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Manuela Gogu (Creative Integration Director), Silviu Antohe (Art Director), Radu Nantu (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (AV Manager), Alina Bălan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager), Cristina David (Account Executive).

Agenția Golin este reprezentată de Roxana Dibă (Director, Consumer Division), Casiana Ionașcu (Senior Media Associate), Bianca Cenușescu (Junior Media Associate), Cătălina Soare (Digital Manager) și Alexandra Alboiu (Junior Digital Associate), iar Initiative de Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Dan Togea (Senior Media Planner), Ana Deacu (Junior Media Planner), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director), Lavinia Mitran (Digital Media Planner), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director).



Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related