Daca bataia-i rupta din Rai, n-avem ce sa cautam acolo

Intr-un video scurt, de numai 15 secunde, Andreea Marin se afla la volanul unei masini parcate. Ne spune ca isi asteapta fetita sa iasa de la scoala si ca, in general, este important sa nu uitam ca surprizele sunt o componenta frumoasa a vietii si e bine sa le facem.

Pe fundal insa, pe trotuar, in cele 15 secunde se pot observa doua personaje secundare. Un tata isi cearta si bruscheaza fiul. 

Multi au remarcat incidentul postat de ea pe facebook si i-au scris. Numai ca filmuletul, impreuna cu cele doua personaje mai sus amintite, nu a fost o intamplare. Ci un truc, un soi de teaser care avea menirea de a ne face atenti. Iar pe multi chiar i-a facut, judecand dupa reactii si numarul lor.

Filmuletul este parte dintr-o campanie UNICEF care isi propune sa atraga atentia asupra unui fenomen raspandit si netolerabil: violenta impotriva copiilor. Este o campanie semnata de Graffiti BBDO, iar din ea mai face parte si Smiley.

"Nu e normal sa fie normal" este un motto potrivit pentru o initiativa de genul asta. La urma urmei, bataia nu este rupta din rai.

 

Echipele implicate in campanie

Echipa UNICEF: Despina Andrei – Communication & Fundraising Manager; Raluca Zaharia – Communication for Social Change Officer; Raluca Manta – Communication & New Media Analyst; Raluca Dinu Paicu – Media & Advocacy Officer

Echipa Graffiti BBDO: Bogdan Vintila – Group Creative Director; Andrei Nica – Group Creative Director; Vlad Socianu – Art Director; Adi Dragoi – Copywriter; Ioana Mihai – Strategic Planner; Liviu Isop – AV Manager; Bogdan Tanculescu – Account Director

Echipa New Folder: Dan Vezentan- Photographer; Vlad Opreanu - Producer; Alex Popescu - Senior Retoucher; MRA - Casting;  Ana Nechita Amelian- wardrobe; Edviga Timpu- make-up



Branduri

Subiecte

Sectiune



Related