S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards – ediția a șasea Înscrierile vor avea loc între 15 martie și 20 aprilie

Agențiile de comunicare din România își pot înscrie campaniile de marketing digital și interactive în cadrul competiției IAB MIXX Awards. Ajunsă la cea de-a șasea ediție, această competiție reprezintă etapa locală a uneia dintre cele mai extinse competiții internaționale de profil.

IAB MIXX Awards este cea mai bună oportunitate pentru industria de comunicare să obțină recunoaștere la nivel european, precum și să educe piața despre bunele practici în marketing digital.

În plus, ne propunem ca în fiecare an să inspirăm industria cu cele mai noi practici și trenduri în ceea ce privește campaniile de Mobile, Social media, digital PR sau Interactive” declară Ionuț Oprea, președinte IAB România.

Competiția este structurată în unsprezece categorii:

  • Best Brand Campaign
  • Best Performance Campaign
  • Best Native Advertising Campaign or Project
  • Best Mobile Branded App
  • Best Video Campaign
  • Best Content Marketing Project
  • Best Digital PR Campaign
  • Best Social Media Campaign
  • Best Interactive Experience
  • Most Experimental & Innovative Campaign
  • Best Mobile Campaign

Agențiile vor fi evaluate de un juriu format din marketeri, executivi din agenții de digital dar și consultanți independenți sunt pregătiți să evalueze și să premieze inovația, creativitatea și eficiența campaniilor de marketing online autohtone desfășurate în perioada mai 2016 – aprilie 2017. Lista completă a juriului este disponibilă online.

Agențiile premiate în cadrul IAB MIXX Awards vor deține un premiu oferit de filiala din România a reputatei rețele International Advertising Bureau, cu 44 de reprezentanțe în toată lumea. În plus, campaniile câștigătoare au ocazia să se înscrie la premiile IAB MIXX Awards Europe, decernate în fiecare an în cadrul festivalului european INTERACT – platforma anuală de întâlnire între cei mai importanți reprezentanți ai pieței de advertising și digital la nivel european. 

Toate detaliile despre IAB MIXX Awards, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe site.

Fee-ul pentru înscrierea unei campanii este de 100 euro pentru membrii IAB și 150 pentru non-membrii. Campaniile înscrise până pe 30 martie au un discount de 50%.

Pentru a veni în sprijinul agențiilor, IAB România organizează pe 24 aprilie un seminar dedicate scrierii unui brief de concurs. Seminarul se adresează în special Agențiilor (Accounts, Client Service, Strategiști, Creativi) care au în atribuții transpunerea în briefuri de concurs a campaniilor derulate. Trainer este Andreea Bozoi.

Gala IAB MIXX Awards va avea loc pe 15 iunie, sub forma unui eveniment special găzduit în cadrul ICEEFest, cel mai mare festival de internet și new media din Europa Centrală și de Est.

Parteneri IAB MIXX Awards: ICEEFest, Belle Maison SPA, Douglas

Parteneri media: Wall-Street, IQads, Ctrl-D



Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related