Culmea rezumatului și publicitatea: O carte în șase secunde

Culmea rezumatului și publicitatea: O carte în șase secunde

Avem adaptări de trei ore care tot scapă bucăți importante din cărți sau nu reușesc să capteze atmosfera lor. Dar trăim vremuri grele. Mai ales pentru publicitari. Dacă oamenii citesc, în continuare, trilogii sau chiar tetralogii de mii de pagini și se uită la foarte-lung-metraje, nu mai au aceeași răbdare și pentru publicitate. Din contră, de abia așteaptă să îi dea Skip, când pot. (Există și unii care reușesc să facă lumea să se uite cum se topește gheața, dar la final, tot despre filme și cărți este vorba).

Trecând prin astfel de suferințe, YouTube a lansat o provocare pentru creativii din toate colțurile lumii: cum să comprimi o carte în șase secunde? Este campania prin care compania își promovează serviciul de reclame de șase secunde, lansat special pentru mobil.

19 astfel de rezumate s-au strâns până acum, de la Hamlet, la Metamorfoza, și de la Jane Eyre la Moby Dick.

Cei de la J. Walter Thompson au ales Romeo și Julieta și Originea speciilor:

 

Wieden & Kennedy Germania au adaptat "Dracula":

Jonathan Emmerling, Creative Director 1st Ave Machine, reinterpretează Metamorfoza:

Jane Eyre, imaginat de regizorul Zeke O'Donnell:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related