Aflată la a doua ediție alături de Foodwise, campania Timișoreana Winter și-a desemnat recent câștigătorii

Aflată la a doua ediție alături de Foodwise, campania Timișoreana Winter și-a desemnat recent câștigătorii

Cea de a doua ediție a campaniei Timișoreana Winter, desfășurată la nivel național prin intermediul agenției Foodwise, și-a anunțat, recent câștigătorii. Campania “Cu Timişoreana te cinsteşti şi primă de sărbători primeşti” și-a propus să-i inspire pe oameni să petreacă momente memorabile acasă, împreună cu cei dragi, stimulându-i prin premii. 

Peste 600.000 de participanți înscriși, 180.000 premii acordate pe loc în locații din toată țara și 1.500 premii mari ce constau în bani, acordate prin tragere la sorți, sunt rezultatele campaniei de iarnă desfășurate de agenția Foodwise pentru Timișoreana, într-un proiect de creștere a engagementului consumatorilor și stimulare a consumului de bere indiferent de sezon. Campania se află la a doua ediție, ambele implementate de către Ursus Breweries cu sprijinul echipei Foodwise.

Berea, un catalizator al discutiilor relaxate, adună în mod tradițional prietenii în jurul aceleiași mese. De data aceasta, Timișoareana a pus în evidență o ocazie specială de consum, cea a sărbătorilor de iarnă, iar consumatorii au apreciat asocierea produsului cu mesele în familie.

"Sărbătorilor de iarnă, percepute drept momente de petrecere a unui timp de calitate alături de familie, li se asociază obiceiuri specifice: pregătirea meselor tradiționale, însoțite de ritualuri de consum, muzică și momente speciale, bucurie alături de ceilalți membri ai familiei. Prin campania de iarnă, Timișoreana și-a propus să-i inspire pe oameni să petreacă momente memorabile acasă, într-un moment al anului care creează amintiri unice și povești de neuitat", consideră Alexandra Butoescu (Off Premise Channel Manager Ursus Breweries).

 

Campania a fost concepută pentru a targeta în principal bărbații între 25 și 44 de ani, familiști și consumatori tradiționali ai berii Timișoreana, și s-a derulat în 1500 de locatii off trade tradiționale, iar rezultatele au confirmat interesul publicului față de tema propusă de către brand.

"Campania de iarnă Timișoreana a fost un succes atât ca mesaj, cât și din punct de vedere al engagementului din partea consumatorilor. Vânzările au adus depășiri de volum de peste 11% în locațiile în care a fost implementată promoția, comparativ cu perioada anterioară, iar evoluția cifrelor s-a resimțit inclusiv față de prima ediție a campaniei, cea desfășurată în 2015", spune Cristina Ionescu (Account Manager în cadrul Foodwise).

 

Echipele implicate în desfășurarea campaniei “Cu Timişoreana te cinsteşti şi primă de sărbători primeşti” au fost urmatoarele:

Foodwise - Grupul de comunicare Hello: Alina Samoilă (Project Manager), Doru Candit (Project Coordinator), Cristina Ionescu (Account Manager), Theodora Sopalta (Account Executive).
Ursus Breweries: Ioana Șapera (Off Premise Channel Manager), Alexandra Butoescu (Off Premise Channel Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related