Mai mult decât o aniversare, cei 7 ani de Sun Plaza au fost transformați de pastel într-o sărbătoare de senzație

pastel, agenția care oferă experiențe de brand integrate, a dezvoltat și implementat conceptul aniversar ce a marcat 7 ani de existență a Sun Plaza în România. În urma câștigării pitch-ului la începutul anului, aniversarea Sun Plaza a reprezentat un mix de tehnologie și customer engagement în care accentul s-a pus pe transformarea tuturor vizitatorilor, indiferent de vârstă, în invitați speciali la o sărbătoare de senzație. 

 

"Pentru noi colaborarea cu Sun Plaza înseamnă un moment extrem de special în dezvoltarea noastră ca agenție și a experiențelor pe care le creăm. Reprezintă culminarea a peste 10 ani de experiență în tot ce înseamnă stabilirea și dezvoltarea unui contact direct cu consumatorul prin activările din galerii și centre comerciale. Suntem bucuroși că am putut oferi un concept care s-a focusat pe un insight valoros: faptul că cei 7 ani de senzație au fost posibili datorită celor care trec zilnic pragul acestui loc."
Dana Nae Popa (Managing Director Pastel)

 

Astfel, în weekend-ul aniversar, toți cei prezenți în Sun Plaza s-au bucurat de o serie de surprize și experiențe senzoriale, care au punctat din plin cei 7 ani de senzație. Întregul eveniment a însemnat o reinterpretare modernă a tot ceea ce presupune o aniversare, simțurile participanților fiind răsfățate din plin cu această ocazie.

Ca la orice aniversare, urările de „La mulți ani!” au fost nelipsite, însă acestea au devenit de senzație atât pentru sărbătorit cât și pentru invitați, fiind transmise personal, dintr-o cabină fonică, cu efect special al vocii oferit de baloanele cu heliu. Podeaua interactivă activată la fiecare pas al vizitatorilor a dezvăluit mesajul aniversar Sun Plaza și a fost și teren de joacă pentru cei mai mici vizitatori.

Momentul așteptat al tortului a fost reinventat și s-a transformat în 1000 de deserturi pregătite special pentru a marca cu bun gust cei 7 ani de senzație. Atmosfera a fost completată de Jazzapella, ce și-au transformat vocile în instrumente muzicale și versuri ce au surprins vizitatorii în diferite zone din Sun Plaza. Integrarea tehnologiei pentru experiențe de senzație a fost completată chiar și de premiile oferite de Sun Plaza, vizitatorii putând câștiga ochelari VR, smart watch-uri sau un sistem Home Cinema. 

Aniversarea Sun Plaza a 7 ani de senzație și-a dorit să le ofere vizitatorilor un shopping experience de sărbătoare care să le antrenze simțurile și să le ofere acel plus de inedit care îi scoate din cotidian.

Echipa proiect:

Pastel:
Irina Gîngu, Creative Director
Ioana Penu, Copywriter
Manuela Silica, Senior Account Specialist
Cristina Oncescu, Senior Strategic Planner
Mihaela Stoica, Client Service Director



Pastel

pastel este o agentie de comunicare independenta, cu o istorie de peste 10 ani pe piata, care ofera experiente de brand integrate. La pastel credem ca ideile de succes sunt idei integrate. Acestea au puterea de a... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related