Marks semnează identitatea MATHAUS, divizia de retail a brandului Arabesque

Marks semnează identitatea MATHAUS, divizia de retail a brandului Arabesque

Compania romaneasca Arabesque a inaugurat, pe 9 martie, la Iasi, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clientilor persoane fizice.

Dar povestea MATHAUS a inceput la sfarsitul anului trecut cu un task clar: sa dezvoltam identitatea locului in care gasesti materialele si uneltele de care ai nevoie atunci cand te apuci de treaba. Fara poezie, fara promisiuni pretentioase. Cu cifre si solutii simple.

Cine e MATHAUS?

E specialistul care stie sa-ti raspunda la intrebari, fie ca vrei sa-ti renovezi bucataria sau ai nevoie de materialele potrivite pentru proiectele clientilor tai.

Nu te va ajuta sa-ti alegi perdele, flori si tablouri, pentru ca aici te descurci singur. In schimb, stie ce sa-ti recomande daca vrei sa construiesti o casa de la A la Z, in orice stadiu te-ai afla.

 

"Pozitionarea MATHAUS vorbeste despre romanii pusi pe treaba. Ne-am nascut poeti, dar nu si constructori, iar daca vrei sa construiesti de ce sa te pierzi printre flori, tablouri si ceainice. MATHAUS este magazinul celor care renoveaza, se muta in prima casa sau urmeaza sa ridice pentru prima oara peretii ce vor pastra toate amintirile familiei. Ne place sa simplificam: asa ca exercitiul de branding pe care vi-l propunem este un act de curaj. Aratam ca o comunicare eficienta nu are nevoie de o fortare a creativitatii si nici de metaforele cu care ne-am obisnuit in publicitatea romaneasca pe aceasta categorie."
Demis Ghindeanu (Senior Planner @Marks)

 

Numele brandului este o constructie intuitiva de inspiratie neamteasca care inseamna "Casa materialelor", pentru ca magazinul reuneste peste 25.000 de produse, de la materiale de constructii si finisaje, la instalatii sanitare, electrice si termice, gresie, faianta, parchet, scule si unelte de calitate, in stocuri aproape nelimitate.

Am ales un nume cu o rezonanta masculina, puternica care sa puna in valoare misiunea noului brand, aceea de a-i ajuta pe oameni sa se mobilieze si sa-si puna planurile in aplicare.

Logoul este o constructie care exprima precizie tehnica si stabilitate, folosind cel mai vizibil mix de culori si delimitand vizual cele doua segmente ale cuvantului compus.

"Dupa mai bine de 20 de ani de experienta in domeniu, milioane de proiecte dezvoltate cu succes si alte milioane de materiale si unelte testate, Arabesque lanseaza MATHAUS, creat special "pentru oameni pusi pe treaba". Magazinul ofera solutii concrete, dar, mai important, consultanta specializata, atat profesionistilor, cat si celor care nu stiu diferenta dintre saiba si surub."
Marinela Bujor (Director Marketing Arabesque)

 

Credem ca exista un inceput pentru toate. Mai ales pentru proiectele pe care le tot amani.

Campania integrata de lansare a noului brand include TVC, radio, OOH si social media si este gandita ca un indemn la actiune.

 

Renoveaza, construieste, repara, gaureste, slefuieste, vopseste, tunde, insurubeaza. Oricat de lunga ar fi lista, cu MATHAUS mergi la sigur, pentru ca aici ai de unde alege.

Spotul de deschidere surprinde spiritul oamenilor pusi pe treaba. Melodia construita din sunetele unei zile obisnuite pe santier este imnul celor care si-au propus ceva si nu se lasa pana nu duc ideea la bun sfarsit. Atunci cand ai la indemana tot ce-ti trebuie, ai si energie pentru a-ti transforma proiectele in realitate.

 

 

MatHaus este primul magazin sub noul brand si al 20-lea din reteaua de centre comerciale si depozite din Romania dezvoltata de Arabesque. Magazinul are o suprafata de 9.000 de metri patrati in magazin si 14.000 de metri patrati de platforma exterioara, in urma unei investitii de aproximativ 10 milioane de euro care a generat peste 100 de noi locuri de munca.

Fondata in Galati, in 1994, de catre omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre putinele companii romanesti care si-a extins afacerile si peste granite, dezvoltand centre comerciale in Ucraina, Bulgaria si Republica Moldova.

 

Echipele participante:

ECHIPA MARKS
Demis Ghindeanu, Senior Planner, Managing Partner
Mia Munteanu, Client Service Director
Raluca Blana, Account Manager
Razvan Lazareanu, Senior Copywriter
Sabina Stanciucu, Copywritter
Daian Man, Junior Art Director
Amalia Toban, Web Designer
Dan Hagiu, Head of DTP
Alexandru Nedeianu, Senior DTP
Vlad Deaconescu, Junior DTP

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related