[Ce se-ntampla, Artule?] Tudor Cuciuc (Fiodor Ad Studio): Noi ne propunem sa facem ceva cu care sa nu ne fie rusine, cei de afara isi propun ceva nemaivazut

[Ce se-ntampla, Artule?] Tudor Cuciuc (Fiodor Ad Studio): Noi ne propunem sa facem ceva cu care sa nu ne fie rusine, cei de afara isi propun ceva nemaivazut

Din ce-am auzit, daca totusi iese ceva cu care nu-ti vine sa te lauzi, dai vina pe client. Dar responsabilitatea vizualului pica in mare masura (soc!) in curtea artului. Chiar daca intr-un proiect sunt implicati graficieni, typografisti, fotografi, retoucheri, ilustratori sau DTP-isti, art director-ul e unicul posesor al viziunii de ansamblu. Cu alte cuvinte, trebuie sa se priceapa cate putin la toate si, vrand-nevrand, e din start "director".

Daca ne ducem in trecut, vedem ca intotdeauna a fost vorba de rezultate; in timp, s-a modificat numai procesul. Pentru producatorii de spoturi si printuri, daca ne gandim la costuri si timp, digitalul a adus mai multe bucurii decat tristeti. Pentru ilustratori a fost mai dificil, caci inainte erau nelipsiti in agentii, spune Tudor Cuciuc. Astazi?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related