[PR de criza] Ana Maria Diceanu: 70% dintre crize se pot anticipa. 70% dintre crize sunt de fapt situatii dificile care nu au fost gestionate la timp

[PR de criza] Ana Maria Diceanu: 70% dintre crize se pot anticipa. 70% dintre crize sunt de fapt situatii dificile care nu au fost gestionate la timp

Ana Maria Diceanu, sefa departamentului de crisis management GMP PR, a lucrat pe toate tipurile de crize: de la accidente de munca cu deces pana la produse neconforme, greve sau inchideri de fabrici. Ceea ce a invatat din toate acestea ar putea suna ciudat: clientii din Romania suntem prea optimisti, dar in sens negativ.

Ana Maria explica, insa, de ce: "am intalnit de multe ori companii care ne spuneau ca nu au avut crize si nici nu vor avea. Odata trecuti printr-o simulare de criza realizau de fapt ca sunt la un pas de dezastru". 

 

Crizele de comunicare sunt acele incidente care intrerup brusc viata normala a companiei, care pot influenta negativ perceptiile publicului despre ea si care pot avea impact negativ in business.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related