Primavara, frumos. De ce nu facem Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl in gradina?

Primavara, frumos. De ce nu facem Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl in gradina?

Stralucele soareleste, ciripelile randunesc, infloracii copacesc. Hopa, am gresit pe undeva, e de la mirosul asta floral si imbatatator de afara. Dar ne-ati inteles, s-a dat cu primavara. Si atunci, ne-am gandit, de ce am mai petrece timpul la cutie? 

Asa am ajuns sa pregatim cadrul unei noi competitii de gatit la gradina, Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl sustinuta de Electrolux (unde, atentie, pot participa si publicitarii agentiilor), in conditii perfect sanitare si confortabile, dedicata acelor marketeri care:

  • in cel putin o dimineata la birou s-au trezit sorbind din cafea si intrebandu-se "daca, in loc de inbox, aveam acum un restaurant intreg de impresionat?";
  • comenteaza la mai toate mesele de pranz ca juratul ala rautacios de la cooking show-uri;
  • fac cumva si pregatesc cina in fiecare seara, indiferent de oboseala, cu un tutorial de gatit pe fundal;
  • noaptea, cu capul pe perna, isi spun mai des decat vor sa recunoasca "trebuia sa n-ascult de nimeni si sa ma fac bucatar".

Te recunosti? Cu tine vorbim, pasionatule de gatit cu cariera in marketing.

Acum e ocazia sa-ti pui toate gandurile din sertar pe un blat de bucatarie in aer liber, la Gradina Eden (Calea Victoriei 107, gradina mica), pe 9, 10 si 11 mai.

Primul pas e sa te inscrii, musai in perioada 5 - 28 aprilie, completand formularul de inscriere si trimitandu-l catre noi.

Dar, inainte, hai sa-ti mai dam niste context.

 

Ai nevoie de echipa

In gradina culinara nu intri niciodata singur. Numai cu echipa, formata din 2-6 membri, angajati in cadrul departamentelor de marketing si comunicare sau colaboratori ai acestora. Recomandam ca standard 4 persoane active la fiecare statie de gatit.

Inainte sa intrebi: da, poti veni la pachet cu maxim 2 oameni din agentii (sau, de ce nu, colaboratori externi); apreciem la fel de (poate chiar mai) mult echipele mixte client-agentie.

Aviz: experientele traite de catre publicitari in cadrul Cupelor la Gatit din trecut pot constitui un avantaj nepretuit in competitie. 

Fiecare companie poate fi reprezentata de o singura echipa in competitie. Maximul echipelor participante este de 32.

 

Un nume si-un logo

Ne plac echipele cu personalitate. Si stim c-o ai din plin, dar ce-ar fi s-o arati si lumii care o sa-ti urmareasca evolutia la Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl?

Echipa fiecarei companii are nevoie de un nume cat mai bine ales dupa atributele membrilor ei si cat mai bine targetat spre public si spre juriu. Odata ales, va invitam sa-l reprezentati grafic, intr-un logo special, unic, propriu si personal.

Si asa vei avea un nou brand de crescut de la zero cu produsele cele mai alese  - dish-urile pe care le vei gati in probe.

 

Probele

Echipele se vor intalni pe 9 si pe 10 mai la Eden pentru calificari, organizate pe serii in urma unei trageri la sorti, anuntata la noi aici, pe IQads.

Fiecare grupa va fi programata sa parcurga doua probe culinare la o anumita ora intr-una din cele doua zile de calificari.

Regulamentul detaliat este aici

 

Proba principala Lidl - 70 de minute

In cadrul primei probe, vii cu tema facuta de acasa.

Ai de ales un ingredient din lista de mai jos, te hotarasti asupra unei retete care sa-l puna in valoare cat mai magistral, ne-o comunici noua cand te inscrii, apoi vii la Eden si-ti faci de cap.

Branza ● Mozzarella ● Iaurt ● Smantana ● Kefir ● Cartof ● Ciuperci ● Porumb ● Sfecla rosie ● Usturoi ● Varza alba ● Ceapa ● Morcov ● Ghimbir ● Chilli/boia iute ● Turmeric ● Hrean ● Quinoa ● Malai ● Paine ● Taitei ● Ou ● Alune ● Migdale ● Nuca ● Cafea ● Ciocolata Alba ● Miere ● Curcan ● Pui ● Vita ● Somon ● Ton in conserva ● Dovleac ● Mar ● Pere ● Avocado ● Banane ● Gutui ● Lime

Fiecare ingredient poate fi ales o singura data.
Pe masura ce vor fi alese (in regim "primul venit, primul servit"), ingredientele vor fi taiate de pe lista.

Avantajul aici: ai timp de exersat reteta pana-ti iese impecabil.
Sa nu uiti nici de prezentarea in fata juriului, ca se puncteaza si ea.

 

Proba speciala "Make Life Delicious" - 60 de minute

In afara probei principale, in calificari, echipele vor avea la dispozitie 60 de minute pentru a pregati o alta reteta, dupa briefuri trase la sorti, cu ajutorul tehnologiei oferite de Electrolux.
Punctul forte aici? Creativitatea spontana, dincolo de orice altceva.

Dupa calificari, vom avea un shortlist cu echipele finaliste.

 

In Finala, pe 11 mai, sa te astepti la surprize.  
Pe langa proba principala ad-hoc de 70 minute, nu-i exclus sa mai apara alte probe speciale in aceeasi zi. Dar asta e o poveste pentru mai incolo.

 

Juratii confirmati

Pana acum, lista ni-i arata pe: Mircea Nadaban (Manager, Rossini-Symphony of Tastes), Alexandru Cirtu (Chef, Culinar Show), Romana Rista (Fata Care Gateste Cu Flori), Cristina Hanganu (Director de comunicare si CSR, Lidl Romania) si Carmen Georgescu (Marketing Manager, Electrolux Romania). Moderatorul evenimentului va fi Mugur Marinescu.

Juriul integral va fi anuntat foarte curand; dar nu asta te intereseaza acum-acum, cand stim ca te gandesti cum sa-ti formezi echipa.
Mai degraba cum se dau notele, ca sa stii pe cine iei.

 

Evaluarea

Va fi simpla: fiecare membru al juriului va evalua fiecare echipa, acordand un punctaj intre 1 si 10 pentru fiecare dintre probele anuntate - atat in calificari, cat si in finala. Fiecare proba speciala se puncteaza in regim de competitie separata, fiind jurizata si premiata separat de proba principala.

Criteriile dupa care se face evaluarea:

  • Creativitate: utilizarea creativa a ingredientului secret/special, conceptul culinar, speech-ul de prezentare, numele preparatului;
  • Tehnica: gustul, platingul, curatenia blatului;
  • Teamwork : strategia de lucru, impartirea rolurilor, coerenta prezentarii

 

La final, un call to action

Pana pe 28 aprilie trimite-ne mail la adresa [email protected] cu formularul de inscriere si ingredientul pentru proba principala cu care o sa dai gata juriul.

Apoi arunca ancora in Eden si da-ti o zi fara Excel.

 

Bonus

Un memo de la Cupa Agentiilor la Gatit '16.

 

Si un Making Of pe video:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related