S-au găsit vinovații pentru relele din România

În laboratorul ideilor proaste, bine alimentat în România, am mai găsit una. Vinovația, ca posibilitate de marketing. Fredonând parcă o melodie din 3Sud Est, Tu esti vinovat, tu esti vinovat, Tu esti vinovat pentru tot ce s-a intamplat, oooh, oh, oh, o serie de postere încearcă să ajungă la inimile cetățenilor lui și să le explice neajunsurile.

De ce nu au metrou? Străzi fără gropi? O viața mai frumoasă? (Pe site-ul stopcontrabanda puteți afla și mai multe exemple, de la educație, la cultură și sănătate. Campania este susţinută de British American Tobacco). Din cauza oamenilor, bineînțeles. Pentru că fumează. Și nu doar atât, unii dintre ei fumează țigări la negru.

Pentru a nu exista niciun dubiu asupra vinovatului, autorii posterelor au și încercuit capetele unor nevinovați care se aflau din întâmplare la metrou. 

Chiar dacă au fost arătați cu degetul, oamenii nu s-au simțit vinovați, ci s-au enervat și au început să posteze pe Facebook. 

Unde mai pui și secvența aia cu panoul în care cetățenii sunt făcuți de cacao pentru că au încurajat contrabanda în loc să ajute și ei să se facă metroul din Drumul Taberei. Nivelul tupeului e dat pe maximum!!! 

 Contrabanda dauneaza Mafiei:) Din cauza celor care cumpara fara chitanta nu s-a terminat metroul.

Cum rahat sa concepi asa abominatie de scuza-reclama-campanie electorala?

În 2015, contrabanda cu țigări era demonizată într-o campanie cu titlul Aparențele înșalăsusținută de JTI, unde răul nu era chiar în noi, ci aproape:

În fine, acum, că am aflat misterul care surpa țara, să fumăm cu toții la alb, pentru salvarea neamului.



Branduri

Sectiune

Dictionar



Related