Lidl si MullenLowe ofera o experienta regala la Electric Castle. Agentia a fost selectata pentru a comunica parteneriatul dintre retailer si festival

Patru zile si patru nopti, departe de tot, cu cei mai dragi prieteni langa tine, muzica de cea mai buna calitate (LIVE), mancaruri de toate felurile, oameni noi, nicio grija… suna ca o experienta regala, nu? 

Asa au considerat si cei de la MullenLowe care, impreuna cu Lidl, au pregatit un tratament fastuos pentru participantii din anul acesta de la Electric Castle, rasfatandu-i cu tot ce au nevoie pentru a se bucura din plin de experienta de la festival in cadrul LIDL’S ELECTRIC KINGDOM. Astfel, MullenLowe este agentia selectata de Lidl sa comunice parteneriatul cu cea de-a V-a editie a Electric Castle.

"Am descoperit ca avem foarte multe in comun cu Electric Castle – suntem surprinzatori, creativi, dornici sa descoperim. Si, cel mai important, punem accent pe oameni. Asa s-a nascut ideea acestui parteneriat, iar propunerea creativa dezvoltata de MullenLowe s-a aliniat cu filosofiile celor doua branduri, astfel ca avem incredere ca ii vom oferi publicului de la festival o experienta electrica si... regala", spune Cristina Hanganu (Director de Comunicare si CSR Lidl Romania).

 

Campania se desfasoara in doua etape – comunicarea pre-festival, cu concursuri pentru consumatori, si cea din timpul festivalului, concentrata pe beneficiile oferite de retailer participantilor la eveniment.

In etapa pre-festival, consumatorii au fost deja invitati sa urmareasca pagina de Facebook Lidl Romania pentru a rezolva un puzzle cu ajutorul indiciilor postate zilnic. Castigatorii vor primi una dintre cele 25 de invitatii duble care ofera acces general in toate cele patru zile de festival.

Concomitent, se deruleaza si campania de comunicare interna prin care angajatii Lidl Romania pot propune colegii care merita sa fie surprinsi cu o experienta regala la Electric Castle. In timpul festivalului, Lidl ii va astepta pe consumatori in patru zone special amenajate, in care acestia vor fi rasfatati cu tot ce au nevoie: Royal Market, Royal Food Court, Royal Grill si Royal Garden.

"Si eu, si Alina – Art-ul meu – suntem personal foarte atasate de ceea ce este Electric Castle. Mergem de la inceput si avem o imagine foarte clara a ceea ce inseamna experienta de la festival. Perspectiva noastra s-a mulat complet cu cea a colegilor de la Lidl. Suntem altfel, dar pana la urma suntem fix la fel. Cine nu vrea sa fie king of the castle macar 4 zile pe an?", adauga Simina Zidaru (Copywriter MullenLowe).

 

Campania este dezvoltata de MullenLowe cu suportul agentiilor Golin (PR) si Initiative (media) si se desfasoara pana pe 16 iulie in online, social media, TV si radio.

 

Echipele participante:

Echipa MullenLowe implicata in campanie ii include pe Simina Zidaru (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Radu Nantu (Copywriter), Silviu Antohe (Art Director), Ilinca Nanoveanu (AV Manager), Nicoleta Grigoriu (DTP Manager), Bianca Iancu (Senior Account Executive), Adriana Tudoran (Account Director), Gabriela Alexandrescu (Deputy Client Service Director), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Balan (Client Service Director) si Eugen Suman (Executive Creative Director).

Echipa Golin este formata din Roxana Diba (Director, Consumer Division), Casiana Ionascu (Senior Media Associate), Bianca Cenusescu (Junior Media Associate), iar agentia Initiative este reprezentata de Ana Deacu (Junior Media Planner) si Dan Togea (Senior Media Planner).



Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related